اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 411
رئیس هیات هندبال استان البرز:

همسان‌سازی تمرینی از برنامه‌های کوتاه‌مدت هیات است/ استعدادیابی رده‌های پایه را با جدیت دنبال می‌کنیم

هیئت‌ها

دوشنبه, 17 آبان 1400 14:39

رئیس هیات هندبال استان البرز فعال شدن کانون‌های غیرفعال هندبال در این استان را یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در طول دوران مسئولیتش دانست.

همسان‌سازی تمرینی از برنامه‌های کوتاه‌مدت هیات است/ استعدادیابی رده‌های پایه را با جدیت دنبال می‌کنیم بزرگنمایی

مرتضی خادمی، رئیس هیات استان البرز در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال اظهار کرد: حدود یکسال می‌شود مسئولیت هیات هندبال استان البرز را بر عهده دارم و نخستین اقدامی که در بدو تحویل گرفتن این مسئولیت انجام دادیم، فعال کردن هیات و افراد در حوزه ها و کمیته‌های مختلف بود و سپس به حل و فصل مشکلات زیرساختی از جمله سالن، توپ و لباس پرداختیم و خداروشکر این مشکلات نیز مرتفع شده است.

وی با بیان اینکه در طول این مدت چندین دوره مربیگری و داوری در استان برگزار کردیم، ادامه داد: البزر همیشه در رده بانوان جزو استان‌های پیشرو بوده و امسال نیز در این بخش پیشرفت محسوسی داشتیم به طوری که تیم صنایع روشنایی یکتاافروز البرز در فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان حضور دارد.

خادمی با بیان اینکه در حال شناسایی کانون‌های غیرفعال هستیم تا با حمایت و پشتیابی دوباره آنها را فعال کنیم، اضافه کرد: در این راستا چند شهرستان را در مدار فعالیت قرار دادیم. برای مثال فردیس که طی چند سال اخیر غیرفعال شده بود را دوباره در بخش بانوان و آقایان فعال کردیم و احتمال دارد تیمی از این شهرستان در رده مردان در لیگ دسته دو هندبال حضور پیدا کند.

رئیس هیات هندبال استان البرز افزود: همچنین شهرستان‌های نظرآباد و ساوجبلاغ دوباره در عرصه هندبال فعال شده‌اند. نکته جالب توجه فعال شدن شهرستان اشتهارد است که به هیچ وجه در هندبال فعال نبود اما اکنون هیات دارد و به خوبی در این زمینه فعالیت می‌کند.

وی در خصوص برنامه‌های کوتاه‌مدت این هیات نیز خاطر نشان کرد: در این زمینه بحث دوره‌های همسان‌سازی تمرینی، پرورش مربی، داور و دیگر موارد را در برنامه داریم. همچنین بحث استعدادیابی رده‌های پایه را در دست داریم و منتظر تثبیت شرایط حضور دانش‌آموزان در مدارس هستیم تا بتوانیم استعدادیاب‌های خود را به مدارس اعزام کنیم. 

خادمی در پایان خاطر نشان کرد: اعزام تیم به لیگ‌های سطح اول کشور از طریق جذب حامی مالی هم از برنامه‌های بلندمدت این هیات است. از این طریق بازیکنان رده نوجوان و جوان امیدوار به پیوستن به این تیم‌ها و بازی در سطح اول هندبال می‌شوند که این امر خود به پیشرفت هندبال کشورمان کمک می‌کند.




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط