اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3151
سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه های مردان کشور؛

هفته یازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ دیدار حساس مسی‌ها با گیتی‌پسند/ کازرون همچنان در تعقیب صدرنشین

آقایان مسابقات

یکشنبه, 29 بهمن 1402 11:55

هفته یازدهم لیگ برتر هندبال مردان فردا با دیدار حساس صنعت مس کرمان و گیتی‌پسند آغاز می‌شود.

هفته یازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ دیدار حساس مسی‌ها با گیتی‌پسند/ کازرون همچنان در تعقیب صدرنشین بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته یازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، فردا، دوشنبه، 30 بهمن، با برگزاری 6 دیدار آغاز می‌شود که در مهمترین دیدار صنعت مس کرمان میزبان گیتی‌پسند اصفهان است. 

گیتی‌پسند اصفهان که در هفته دهم موفق شد در ثانیه‌های پایانی و روی یک حرکت درخشان از سد همشهری خود یعنی سپاهان عبور کند، این هفته به کرمان می‌رود تا با صدرنشین دیدار کند. مس که با 22 امتیاز و بدون شکست در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته است، بازی سختی روبروی بازیکنان جوان و مدعی گیتی‌پسند خواهد داشت. 

فولاد مبارکه سپاهان نیز که با شکست مقابل گیتی‌پسند با 15 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد، میزبان پیکان خراسان است. پیکان خراسان در هفته دهم و در خانه 29-32 از نیروی زمینی شهید شاملی کازرون شکست خورد تا با 8 امتیاز به رده هشتم جدول سقوط کند. 

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که این روزها و بعد از پیروزی مقابل پیکان به رده دوم جدول تکیه زده، در خانه از پرواز هوانیروز اصفهان پذیرایی می‌کند و نیم‌نگاهی به بازی صنعت مس – گیتی‌پسند دارد و امیدوار است با لغزش احتمالی مس با فرض برتری برابر پرواز بتواند به صدر جدول صعود کند. 

در دیگر دیدارهای هفته یازدهم نفت و گاز گچساران با پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، سپاهان نوین با آلومینویم اراک و زغال سنگ طبس با فرازبام خائیز دهدشت دیدار می کند. 

برنامه کامل دیدارهای هفته یازدهم از این قرار است:

🟢هفته یازدهم – دوشنبه – 30 بهمن 1402:

ساعت 16:00/ نفت و گاز گچساران - پلیمر خلیج فارس خرم آباد

ساعت 16:00/ فولاد سپاهان نوین - آلومینیوم اراک

ساعت 16:00/ زغال سنگ طبس - فرازبام خاییز دهدشت

ساعت 16:00/ نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - پرواز هوانیروز اصفهان

ساعت 16:00/ صنعت مس کرمان - گیتی پسند اصفهان

ساعت 18:30/ فولاد مبارکه سپاهان -پیکان خراسان


هم اکنون و با احتساب یک امتیاز شرکت در لیگ آیندگان و همچنین یک امتیاز شرکت در مسابقات هندبال جوانان  کشور، صنعت مس کرمان با 22 امتیاز صدرنشین است، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با 20 امتیاز رده دوم جدول جای دارد و گیتی پسند با 18 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

فولاد مبارکه سپاهان با ۱۵، نفت و گاز گچساران با 14، زغال‌سنگ طبس با 13، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با 12، پیکان خراسان با ۸، سپاهان نوین با 6، آلومینیوم اراک با ۵، پرواز هوانیروز با 4 و فرازبام خائیز دهدشت با ۲ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط