اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3098
نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان؛

هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان؛ پذیرایی کازرون از صدرنشین/ مصاف هرمزگان با لارستان

بانوان مسابقات

پنجشنبه, 12 بهمن 1402 12:05

هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان با دیدار حساس زاگرس جنوبی کازرون و سنگ آهن بافق آغاز می‌شود.

هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان؛ پذیرایی کازرون از صدرنشین/ مصاف هرمزگان با لارستان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته یازدهم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان فردا، جمعه، با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود که طی حساس‌ترین دیدار، زاگرس جنوبی کازرون میزبان سنگ آهن بافق است.

در هفته یازدهم سنگ‌آهن بافق که هم‌اکنون با 18 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است، به کازرون می‌رود تا مهمان زاگرسی‌ها شود. زاگرس با مربی کاربلد خود یعنی خدیجه قانع، یکی از مدعیان قهرمانی لیگ است و با 14 امتیاز در رده سوم لیگ جای گرفته و سعی می‌کند نتیجه دیدار دور رفت را که با یک گل بیشتر و نتیجه 32-33 نخستین شکست فصل را به سنگ آهن تحمیل کرد، تکرار کند تا شانس خود را برای رسیدن به صدر جدول حفظ کند.

در دیگر دیدار هفته یازدهم نفت و گاز گچساران از شهدای رزکان البرز پذیرایی می‌کند. رزکان البرز در هفته دهم از سد محکمی چون زاگرس جنوبی کازرون گذشت تا با 6 پیروزی، جمع امتیازات خود را به 12 برساند. نفت و گاز نیز با کسب دومین پیروزی خود در لیگ برتر هم‌اکنون 5 امتیازی است و در رده ششم جدول قرار دارد و بازی سختی مقابل نماینده البرز خواهد داشت.

فولاد مبارکه سپاهان نیز میزبان سنندجی است که بدون امتیاز در قعر جدول رده‌بندی جای گرفته و انتظار می‌رود طلایی پوشان کار سختی برای کسب هفتمین برد خود نداشته باشند.

فولاد هرمزگان نیز که در هفته دهم نخستین تساوی خود را مقابل سپاهان کسب کرد، با شهید چمران لارستان بازی می‌کند. سپاهان با تساوی مقابل فولاد هرمزگان، جمع امتیازت خود را به 13 رساند تا خود را یک پله در جدول رده‌بندی بالا بکشد.

برنامه کامل مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان به این شرح است:
زاگرس جنوبی کازرون – سنگ آهن بافق
فولاد هرمزگان – شهید چمران لارستان
نفت و گاز گچساران – شهدای رزکان البرز
فولاد مبارکه سپاهان – سنندج

هم‌اکنون سنگ‌آهن بافق با ۱۸ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های فولاد هرمزگان با ۱۵ و زاگرس جنوبی کازرون با ۱۴ امتیاز دوم و سوم لیگ هستند.
سپاهان با ۱۳، شهدای رزکان البرز ۱۲، نفت و گاز گچساران با ۵، شهید چمران لارستان با ۳ و سنندج بدون امتیاز در جایگاه‌های بعدی جای دارند.


مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان فردا، جمعه، 13 بهمن و از ساعت 11 صبح برگزار می‌شود.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط