اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3196
سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور؛

هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال؛ شاگردان مرتجی برنده دیدار طلایی‌ها/ برد میلیمتری گیتی پسند و شکست ناپذیری مسی‌ها

آقایان مسابقات

دوشنبه, 21 اسفند 1402 20:09

هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال مردان با پیروزی سخت گیتی‌پسند و صعود یک پله ای زغال سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد به پایان رسید.

هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال؛ شاگردان مرتجی برنده دیدار طلایی‌ها/ برد میلیمتری گیتی پسند و شکست ناپذیری مسی‌ها بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته چهاردهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری 6 دیدار به پایان رسید که طی آن تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، زغال سنگ طبس و صنعت مس کرمان توانستند مسابقات سال 1402 را با پیروزی به پایان برسانند. 

هفته چهاردهم با دربی اصفهان آغاز شد جایی که برادران سپاهان مقابل هم به میدان رفتند و در پایان این فولاد مبارکه سپاهان بود که توانست 26 بر 24 سپاهان نوین را شکست دهد و دو امتیاز این بازی را به جمع امتیازات خود اضافه کند.  

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز مقابل نفت و گاز گچساران به برتری رسید. گچسارانی‌ها یکی از ضعیف‌ترین بازی های فصل خود را مقابل نایب قهرمان فصل گذشته انجام دادند و 20 – 37 بازی را واگذار کردند تا به رده هفتم سقوط کنند. 

گیتی‌پسند اصفهان نیز که به دهدشت رفته بود، بازی سختی مقابل شاگردان جوان مجید پارسایی داشت و به سختی و میلیمتری توانست 23 بر 22 به اصفهان بازگردد و سال 1402 را با ایستادن در رده سوم جدول رده‌بندی به پایان برساند.  

پلیمر هم با کسب دو امتیاز بازی هفته چهاردهم، پیکان را دست خالی به سبزوار فرستاد و با 19 امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد. 

پرواز هوانیروز نیز که به طبس رفته بود، در یکی از نمایشهای خوب فصل خود بازی بسیار خوبی مقابل یکی از مدعیان فصل ارائه کرد اما در نهایت این طبس بود که با سه گل بیشتر 28 بر 25، به برتری رسید تا هم امتیاز پلیمر شود و در رده پنجم جدول قرار بگیرد. گفتنی است پیش از این دیدار یادبود مرحوم علیرضا جعفریان، بازیکن هندبال در دهه 60 و 70، با حضور خانواده وی در سالن محل برگزاری این مسابقه برگزار شد. 

در آخرین دیدار هفته چهاردهم نیز صنعت مس کرمان، صدرنشین لیگ برتر هندبال، آلومینیوم اراک، تیم رده دهمی جدول رده‌بندی را از پیش رو برداشت تا سیزدهمین برد متوالی خود را ثبت کند. 

نتایج کامل بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال مردان به این شرح است: 

🟢هفته چهاردهم – دوشنبه – 21 اسفند 1402:

ساعت 14:00/ فولاد مبارکه سپاهان 26 - فولاد سپاهان نوین 24

ساعت 16:00/ نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 37 - نفت و گاز گچساران 20

ساعت 16:00/ فرازبام خاییز دهدشت 22 - گیتی پسند اصفهان 23

ساعت 16:00/ پلیمر خلیج فارس خرم آباد 28 - پیکان خراسان 25

ساعت 16:00/ زغال سنگ طبس 28 - پرواز هوانیروز اصفهان 25

ساعت 18:30/ صنعت مس کرمان 35 - آلومینیوم اراک 31


هم‌اکنون صنعت مس کرمان با 28 امتیاز از 13 بازی خود در لیگ صدرنشین است، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با همین تعداد بازی و 24 امتیاز و گیتی‌پسند با 14 بازی و 23 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. 

فولاد مبارکه سپاهان با 21، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با 19، نفت و گاز گچساران با ۱۸، سپاهان نوین اصفهان و پیکان خراسان (13 بازی) با ۱۰، آلومینیوم اراک با ۱۲ بازی و ۵ امتیاز، پرواز هوانیروز با ۴ و فرازبام خائیز دهدشت با ۲ امتیاز در رده‌های بعدی جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند. 

لازم به ذکر است هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان 15 فروردین سال 1403 برگزار می‌شود. 


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط