اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3193
سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور؛

هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال؛ دربی طلایی‌ها در اصفهان/ مسی‌ها همچنان یکه‌تاز صدر جدول

آقایان مسابقات

یکشنبه, 20 اسفند 1402 14:17

هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال مردان با دربی اصفهان آغاز می‌شود.

هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال؛ دربی طلایی‌ها در اصفهان/ مسی‌ها همچنان یکه‌تاز صدر جدول بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته چهاردهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور فردا با برگزاری 6 دیدار برگزار می‌شود که دربی شهر اصفهان آغازگر این هفته است. 

فولاد مبارکه سپاهان فردا میزبان سپاهان نوین است. سپاهان نوین این‌ روزها آماده نشان داده و در هفته سیزدهم توانست در یک شگفتی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون رده دومی را با شکست بدرقه کند. شاگردان رحیمی‌زاده این بار مهمان برادر بزرگتر خود هستند و فرم آماده آنها این بار تهدیدی برای سپاهانی است که در این فصل پرفراز و نشیب ظاهر شده است. 

گیتی‌پسند اصفهان نیز که در بازی حساس هفته سیزدهم دومین تساوی فصل خود را رقم زد و برابر پلیمر‌ خلیج‌فارس خرم‌آباد متوقف شد، به دهدشت می‌رود تا با فرازبام خائیز دهدشت بازی کند. دهدشتی‌ها در یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های فصل خود هفته گذشته 15 -28 برابر نفت و گاز گچساران متحمل شکست سنگینی شدند و این بار باید از گیتیزن‌ها پذیرایی کنند. 

پلیمر هم با کسب یک امتیاز از اصفهان در هفته سیزدهم، این بار میزبان پیکان است. پیکان سبزوار با ثبت هفتمین شکست خود در هفته سیزدهم، هم اکنون با 10 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد. 

در دیگر بازی‌های هفته چهاردهم صنعت مس کرمان صدر نشین لیگ برتر هندبال که هفته گذشته برد آسانی را در اصفهان به دست آورد، میزبان آلومینیوم اراک تیم رده دهم جدول است و با فاصله امتیاز از تیمهای شهید شاملی کازرون و گیتی‌پسند سال 1402 را با صدرنشینی به پایان میبرد. 

ضمن اینکه این تیم در روز 24 اسفند ماه دیدار معوقه خود را مقابل پیکان سبزوار انجام خواهد داد. در دیگر بازی این هفته هم  زغال سنگ طبس با پرواز هوانیروز اصفهان دیدار می‌کند. 

برنامه کامل بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال مردان به این شرح است: 

🟢هفته چهاردهم – دوشنبه – 21 اسفند 1402:

ساعت 14:00/ فولاد مبارکه سپاهان - فولاد سپاهان نوین

ساعت ۱۴:۰۰/ نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - نفت و گاز گچساران

ساعت 16:00/ فرازبام خاییز دهدشت - گیتی پسند اصفهان

ساعت 16:00/ پلیمر خلیج فارس خرم آباد - پیکان خراسان

ساعت 16:00/ زغال سنگ طبس - پرواز هوانیروز اصفهان

ساعت 18:30/ صنعت مس کرمان - آلومینیوم اراک


هم‌اکنون صنعت مس کرمان با 26 امتیاز از 12 بازی خود در لیگ صدرنشین است، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با همین تعداد بازی و ۲۲ امتیاز و گیتی‌پسند با ۱۳ بازی و ۲۱ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. 

فولاد مبارکه سپاهان با ۱۹، نفت و گاز گچساران با ۱۸، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۱۷، سپاهان نوین اصفهان و پیکان خراسان (۱۲ بازی) با ۱۰، آلومینیوم اراک با ۱۲ بازی و ۵ امتیاز، پرواز هوانیروز با ۴ و فرازبام خائیز دهدشت با ۲ امتیاز در رده‌های بعدی جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند. 

لازم به ذکر است دیدار فولاد مبارکه سپاهان و سپاهان نوین بطور مستقیم از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود.


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط