اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2810

هفته پنجم لیگ نوزدهم؛ پذیرایی پدیده لیگ از سنندج/ مصاف سپاهان و البرز

بانوان مسابقات

پنجشنبه, 04 آبان 1402 11:27

هفته پنجم لیگ نوزدهم فردا با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود.

هفته پنجم لیگ نوزدهم؛ پذیرایی پدیده لیگ از سنندج/ مصاف سپاهان و البرز بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته پنجم لیگ برتر هندبال نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان، فردا، جمعه، 5 آبان، آغاز می‌شود که طی آن صدرنشین میزبان سنندج است، زاگرس جنوبی کازرون با شهید چمران لارستان بازی می‌کند، سنگ آهن بافق مهمان نفت و گاز گچساران است و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از شهدهی رزکان البرز پذیرایی می‌کند.


فولاد هرمزگان، پدیده این فصل لیگ برتر هندبال، که هم اکنون با 8 امتیاز از 4 بازی خود در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، در هفته پنجم لیگ برتر میزبان سنندجی است که بدون امتیاز در رده هفتم جای گرفته است. شاگردان مینا خنفریپور در این فصل خوش درخشیده‌اند و تا اینجا توانسته‌اند 4 پیروزی در کارنامه خود ثبت کنند و باید دید می‌توانند پنجمین پیروزی خود را به دست آورند. 


زاگرس جنوبی کازرون که هفته گذشته توانست با شکست سنگ‌آهن بافق خودی نشان دهد، در این هفته میزبان تیم هم استانی خود شهید چمران لارستان است که  در قعر جدول رده‌بندی جای دارد. زاگرس جنوبی کازرون در هفته چهارم توانست با یک گل بیشتر و نتیجه 33 بر 32 از سد سنگ آهن بافق بگذرد که تا با 6 امتیاز و کسب امتیاز بازی رو در رو در رده رده دوم جدول بایستد.


سنگ آهن بافق نیز که هفته گذشته نخستین شکست فصل را تجربه کرد، به نفت و گاز گچساران می‌رود. سنگ آهن بافق هم اکنون با 6 امتیاز پس از فولاد هرمزگان و زاگرس جنوبی کازرون، در رده سوم جدول لیگ قرار دارد و تلاش می‌کند باخت هفته گذشته خود را جبران کند.  نفت و گاز گچساران با 3 بازی، یک برد و دو باخت، دو امتیازی است و در پله ششم جدول ایستاده است و با بازیکنان جوان خود سعی می‌کند تعداد پیروزی‌های خود را به عدد 2 برساند امری که در مصاف با سنگ آهن کمی مشکل به نظر می رسد. 


فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز میزبان شهدای رزکان البرز است. هر دو تیم 4 امتیاز دارند و شهدای رزکان البرز بخاطر تفاضل گل بهتر در جایگاه چهارم قرار دارد و این امر حساسیت جدال این دو تیم را افزایش می‌دهد.


برنامه کامل هفته پنجم به این شرح است:
زاگرس جنوبی کازرون – شهید چمران لارستان


فولاد هرمزگان – سنندج


نفت و گاز گچساران – سنگ آهن بافق


فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – شهدای رزکان البرز


در جدول رده بندی لیگ برتر بانوان فولاد هرمزگان ۸ امتیازی و صدرنشین است، زاگرس جنوبی کازرون و سنگ آهن بافق ۶ امتیازی و به دلیل امتیاز بازی رو در رو در جایگاه دوم و سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.


شهدای رزکان البرز با ۴ امتیاز و تفاضل ۱۰ و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با همین امتیاز و تفاضل گل ۹ در رده های پنجم و ششم قرار دارند، نفت و گاز گچساران با ۲ امتیاز و سنندج و شهید چمران لارستان بدون امتیاز در رده های ششم تا هشتم جای دارند.


تمام دیدارهای هفته پنجم، فردا، جمعه، 5 آبان و ار ساعت 11 آغاز می‌شود.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط