اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3224
سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور؛

هفته هفدهم لیگ برتر هندبال؛ نبرد مس و طلایی‌ها در مسیر قهرمانی/ میزبانی کازرون از زغال سنگ

آقایان مسابقات

جمعه, 24 فروردین 1403 08:41

هفته هفدهم لیگ برتر هندبال مردان فردا با دیدار حساس فولاد مبارکه سپاهان و صنعت مس کرمان آغاز می‌شود.

هفته هفدهم لیگ برتر هندبال؛ نبرد مس و طلایی‌ها در مسیر قهرمانی/ میزبانی کازرون از زغال سنگ بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته هفدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان فردا، شنبه، 25 فروردین، با برگزاری 6 دیدار آغاز می‌شود که طی مهمترین دیدار فولاد مبارکه سپاهان میزبان صدرنشین است.


صنعت مس کرمان که در هفته شانزدهم توانست در یک بازی دیدنی و مهم از سد محکمی چون نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بگذرد و به روند پیروزی‌های خود ادامه دهد، در یک بازی حساس دیگر مهمان فولاد سپاهانی است که با 24 امتیاز در رده چهارم جدول جای گرفته است. با احتمال پیروزی مس در این دیدار می‌توان قهرمانی این تیم در فصل سی و ششم محتمل دانست. این دیدار از شبکه ورزش سیما بصورت مستقیم پخش می‌شود.


نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که در بازی سرنوشت ساز هفته شانزدهم مغلوب مسی‌ها شد، در این هفته میزبان زغال سنگ طبس است. شاگردان حمید صادقی شاه‌نشین بازی بسیار خوبی را برابر مس انجام دادند و حتی نیمه نخست با پیروزی به رختکن رفتند اما عکس‌العمل‌های خوب  دروازه بان مس باعث شد این بازی را واگذار کنند.


گیتی پسند نیز در دربی اصفهان مهمان پرواز هوانیروز است و نیم‌نگاهی هم به بازی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون – زغال سنگ طبس دارد تا با لغزش احتمالی کازرونی‌ها و پیروزی برابر همشهری خود بتواند رده دوم را از آن خود کند. 


فراز بام خائیز دهدشت نیز که در هفته شانزدهم توانست نخستین پیروزی خود را دشت کند، به اراک می‌رود تا با آلومینیوم بازی کند.


در دیگر دیدارهای هفته هفدهم فولاد سپاهان نوین میزبان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است و نفت و گاز گچساران از پیکان خراسان پذیرایی می کند.


برنامه کامل دیدارهای هفته هفدهم به این شرح است:
🟢هفته هفدهم – شنبه – 25 فروردین 1403:
ساعت 13:30/ فولاد مبارکه سپاهان - صنعت مس کرمان
ساعت 16:00/ نفت و گاز گچساران - پیکان خراسان
ساعت 16:00/ پرواز هوانیروز اصفهان - گیتی پسند اصفهان
ساعت 16:00/ نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - زغال سنگ طبس
ساعت 16:00/ آلومینیوم اراک - فرازبام خاییز دهدشت
ساعت 1۶:۳۰/ فولاد سپاهان نوین - پلیمر خلیج فارس خرم آباد


هم‌اکنون صنعت مس کرمان با ۳۲ امتیاز بی رقیب در صدر جدول تکیه زده و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی پسند با ۲۷ امتیاز دوم و سوم جدول هستند.


فولاد مبارکه سپاهان با ۲۴، زغال‌سنگ طبس با ۲۳، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۱، نفت و گاز گچساران با ۱۸، پیکان خراسان یا ۱۲، سپاهان نوین با ۱۰، پرواز هوانیروز با ۶، آلومینیوم اراک با ۵ و فرازبام خائیز دهدشت با ۴ امتیاز رده‌های چهارم تا دوازدهم لیگ سی و ششم را در اختیار دارند.


‌لازم به ذکر است دیدار فولاد مبارکه سپاهان – صنعت مس کرمان از ساعت 13:30 آغاز و این دیدار بصورت مستقیم از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط