اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3035
نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان؛

هفته هشتم لیگ برتر بانوان؛ پیروزی کازرون مقابل مدعی قهرمانی و طلایی‌پوشان مقابل نفت وگاز/ برد آسان بافقی ها

بانوان مسابقات

جمعه, 22 دی 1402 13:44

نیم فصل دوم لیگ برتر هندبال با پیروزی سنگ آهن بافق و دومین شکست فولاد هرمزگان آغاز شد.

هفته هشتم لیگ برتر بانوان؛ پیروزی کازرون مقابل مدعی قهرمانی و طلایی‌پوشان مقابل نفت وگاز/ برد آسان بافقی ها بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، نیم فصل دوم و هفته هشتم لیگ برتر هندبال بانوان کشورمان صبح امروز با برگزاری ۴ دیدار برگزار شد که طی آن سنگ آهن بافق با پیروزی برابر سنندج صدرنشینی خود را مستحکم کرد و فولاد هرمزگان دومین شکست خود را طی فصل ثبت کرد.

در مهمترین دیدار هفته هشتم فولاد هرمزگان میزبان زاگرس جنوبی کازرون بود که در پایان نتیجه ۲۲-۲۸ روی تابلوی اعلام‌ نتایج ثبت شد تا زاگرس جنوبی با این پیروزی هم امتیاز فولاد هرمزگان شود اما بخاطر تفاضل گل کمتر همچنان در رده سوم قرار بگیرد.

سنگ آهن بافق نیز که به سنندج رفته بود کار سختی روبروی این تیم نداشت و با پیروزی ۲۶ -۴۲ و کسب دو امتیاز این بازی، با ۱۴ امتیاز صدرنشینی خود را مستحکم کرد. اگر یک امتیاز حضور در لیگ آیندگان نیز محسوب کنیم، این تیم با ۱۵ امتیاز، فاصله خود را در صدر جدول با تیم دوم و سوم به عدد ۳ رساند. 

فولاد سپاهان اصفهان نیز نفت و گاز گچساران را با نتیجه ۳۲ بر ۱۹ در هم کوبید تا پنجمین برد خود را جشن بگیرد. طلایی پوشان با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد.

در آخرین دیدار هفته هشتم شهدای رزکان البرز با یک گل بیشتر و نتیجه ۱۷-۱۸ شهید چمران لارستان را شکست داد تا با ۲ امتیاز کامل از لارستان به البرز بازگردد.

نتایج کامل مسابقات هفته هشتم به این شرح است:
شهید چمران لارستان ۱۷- شهدای رزکان البرز ۱۸
سنندج ۲۶ - سنگ آهن بافق ۴۲
فولاد مبارکه سپاهان ۳۲ - نفت و گاز گچساران ۱۹
فولاد هرمزگان ۲۲ - زاگرس جنوبی کازرون ۲۸

با این نتایج و بدون احتساب امتیاز شرکت در لیگ آیندگان، سنگ آهن بافق با ۱۴ امتیاز صدرنشین است و فولاد هرمزگان و زاگرس جنوبی کازرون با ۱۲ امتیاز دوم و سوم هستند.

شهدای رزکان البرز و فولاد سپاهان با ۱۰، نفت و گاز گچساران و شهید چمران لارستان با ۳ و سنندج بدون امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفتند.

هفته نهم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان ۲۹ دی برگزار می‌شود.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط