اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 2267

هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ شهرآورد اصفهان با چاشنی صدرنشینی

مسابقات

جمعه, 08 اردیبهشت 1402 19:18

هفته هجدهم لیگ برتر مردان ایران در حالی از شنبه نهم اردیبهشت ماه با انجام پنج بازی صورت خواهد گرفت که شهرآورد اصفهان سایر دیدارها را تحت تاثیر خود قرار داده است.

هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ شهرآورد اصفهان با چاشنی صدرنشینی بزرگنمایی

تقابل پرافتخارترین تیم لیگ برتر هندبال ایران یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که این رکورد را برای سایر تیمها دست نیافتنی کرده است با تیم سپاهان نوین که از وجود شهداد مرتجی بر روی نیمکت خود بهره می برد ، دیداری جذاب و تماشایی را در یک عصر دلپذیر اردیبهشتی در شهر گنبدهای فیروزه ای رقم خواهد زد.
در نیم فصل نخست لیگ برتر ، این تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود که در آبان سال گذشته با نتیجه 25-21 از سد نوین عبور کرد.
تیم فولاد سپاهان که خود را یک پای فینال لیگ برتر مردان ایران می بیند ، هفته گذشته در یک دیدار جذاب و تماشایی در اصفهان بازی  را به رقیب خود یعنی نزاجا شهید شاملی کازرون واگذار کرد تا طلایی پوشان طعم نخستین شکست خود را در این فصل چشیده باشند.

سایر دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر از این قرار است:

زاگرس اسلام آباد غرب  - پرواز هوانیروز اصفهان ساعت ۱۶/۰۰
پیکان خراسان رضوی  - نفت و گاز گچساران ساعت ۱۶/۰۰
گیتی پسند- زغال‌سنگ طبس  ساعت ۱۶/۰۰
نزاجا شهید شاملی کازرون - رعد پدافند البرز  -  ساعت ۱۶/۰۰

تیم صنعت مس کرمان فردا استراحت می‌کند.


هم اکنون پس از فولاد مبارکه سپاهان و نزاجا شهیدشاملی کازرون که در رده های اول و دوم جدول لیگ ایستاده اند، صنعت مس کرمان با ۲۳ امتیاز از 16 بازی جایگاه سوم را در اختیار دارد.سپاهان نوین با 20 امتیاز در رده چهارم ، و تیم های گیتی پسند و زعال سنگ طبس  در جایگاههای پنجم و ششم لیگ برتر هندبال مردان ایران قرار گرفته اند

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط