اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3063
نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان؛

هفته نهم لیگ برتر بانوان؛ فولاد هرمزگان به گچساران می‌رود/ بافق از البرز پذیرایی می‌کند

بانوان مسابقات

پنجشنبه, 28 دی 1402 17:56

هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان فردا با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود.

هفته نهم لیگ برتر بانوان؛ فولاد هرمزگان به گچساران می‌رود/ بافق از البرز پذیرایی می‌کند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور فردا با برگزاری 4 دیدار در هفته نهم پیگیری می‌شود.

در بازی‌های هفته نهم سنگ آهن بافق صدرنشین میزبان شهدای رزکان البرزی است که با 10 امتیاز در رده چهارم جا خوش کرده است. بافق که با 14 امتیاز به تنهایی صدرنشین است، روبروی شاگردان ناهید رضایی کار سختی در پیش دارد. رزکان البرز در این فصل نشان داده که تیم دست و پا بسته‌ای نیست و می‌تواند هر بازی را برای حریف سخت کند.

در دیگر دیدار هفته نهم فولاد هرمزگان به گچساران می‌رود تا مهمان نفت و گاز شود. فولاد هرمزگان که تا هفته ششم صدرنشینی بی رقیب بود، با شکست مقابل سنگ آهن و زاگرس جنوبی، هم‌اکنون با 10 امتیاز در رده دوم قرار دارد و تلاش می‌کند با پیروزی برابر نفت و گازی‌ها به صدر بازگردد.

فولاد مبارکه سپاهان نیز که با پیروزی هفته هشتم جمع امتیازات خود را به 10 رساند، از شهید چمران لارستان پذیرایی می‌کند. طلایی‌پوشان مترصد فرصتی هستند که خود را به جمع 3 تیم برتر برسانند تا بتوانند در کورس قهرمانی باشند و تقابل با شهید چمران لارستان یکی از آن فرصت‌هاست. شهید چمران هم‌اکنون با 3 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.


زاگرس جنوبی کازرون رده سومی نیز میزبان سنندجی است که در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد.


برنامه کامل مسابقات هفته نهم لیگ برتر بانوان به این شرح است:
نفت و گاز گچساران – فولاد هرمزگان
فولاد مبارکه سپاهان – شهید چمران لارستان
زاگرس جنوبی کازرون – سنندج
سنگ آهن بافق – شهدای رزکان البرز


در جدول رده‌بندی و بدون احتساب امتیاز شرکت در لیگ آیندگان، سنگ آهن بافق با ۱۴ امتیاز صدرنشین است و فولاد هرمزگان و زاگرس جنوبی کازرون با ۱۲ امتیاز دوم و سوم هستند.


شهدای رزکان البرز و فولاد سپاهان با ۱۰،  نفت و گاز گچساران و شهید چمران لارستان با ۳ و سنندج بدون امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط