اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3142

هفته ماقبل پایانی لیگ برتر هندبال بانوان؛ سنگ‌آهن بافق در یک قدمی قهرمانی

بانوان مسابقات

پنجشنبه, 26 بهمن 1402 12:52

لیگ برتر هندبال بانوان به هفته‌های پایانی خود نزدیک شده و 8 تیم حاضر در این رقابت‌ها فردا در هفته سیزدهم و ماقبل پایانی به مصاف هم می‌روند.

هفته ماقبل پایانی لیگ برتر هندبال بانوان؛ سنگ‌آهن بافق در یک قدمی قهرمانی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته سیزدهم و ماقبل پایانی نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور فردا، جمعه، 27 بهمن، با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود که در یکی از مهمترین و حساس‌ترین بازی این هفته، صدرنشین به اصفهان می‌رود تا با طلایی‌پوشان دیدار کند.

سنگ آهن بافق که با 10 برد، یک باخت و یک تساوی و احتساب 2 امتیاز شرکت در لیگ آیندگان و جوانان با 23 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، قرار است با سپاهانی دیدار کند که علی‌رغم نمایش ضعیف در نیم فصل نخست لیگ، در این هفته‌های پایانی درخشان ظاهر شده و توانسته با 19 امتیاز به جایگاه سوم جدول صعود کند. سنگ آهن بافق اگر بتواند 2 امتیاز حساس این بازی را به نام خود ثبت کند، با 25 امتیاز و یک هفته زودتر از هفته پایانی لیگ نوزدهم، عنوان قهرمانی را یکبار دیگر به نام خود ثبت خواهد کرد.

در دیگر بازی مهم هفته سیزدهم فولاد هرمزگان رده دومی میزبان شهدای رزکان البرز است. فولاد با 19 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و تلاش می‌کند در این هفته با پیروزی خود را به سنگ آهن بافق نزدیک کند تا با فرض شکست سنگ آهن بافق مقابل طلایی پوشان، مصاف این دو تیم در هفته پایانی از حساسیت بالایی برخوردار شود.

زاگرس جنوبی کازرون هم به گچساران می‌رود و دو تیم رده آخری شهید چمران لارستان و سنندج نیز با هم مصاف می‌کنند.

برنامه کامل دیدارهای هفته سیزدهم از این قرار است:
فولاد مبارکه سپاهان – سنگ آهن بافق
نفت و گاز گچساران – زاگرس جنوبی کازرون
سنندج – شهید چمران لارستان
فولاد هرمزگان – شهدای رزکان البرز

هم‌اکنون با احتساب یک امتیاز شرکت در لیگ آیندگان و یک امتیاز شرکت در مسابقات هندبال جوانان، تیم سنگ آهن بافق با ۲۳ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های فولاد هرمزگان و فولاد مبارکه سپاهان با ۱۹ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

زاگرس جنوبی کازرون با ۱۷، شهدای رزکان البرز با ۱۵، نفت و گاز گچساران با ۶، شهید چمران لارستان با ۴ و سنندج بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

دیدارهای هفته سیزدهم، فردا، جمعه، 27 بهمن و از ساعت 11 صبح برگزار می‌شود. دیدار فولاد هرمزگان و شهدای رزکان البرز ساعت 14 برگزار می‌شود.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط