اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3220
سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور؛

هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال؛ مصاف صدرنشینان در کرمان/ میزبانی گیتی‌پسند از خودروسازان

آقایان مسابقات

یکشنبه, 19 فروردین 1403 11:36

لیگ برتر هندبال مردان فردا در هفته شانزدهم دنبال می‌شود.

هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال؛ مصاف صدرنشینان در کرمان/ میزبانی گیتی‌پسند از خودروسازان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، فردا، 20 فروردین، با برگزاری 6 دیدار در هفته شانزدهم پیگیری می‌شود که در مهمترین دیدار صدرنشین لیگ میزبان تیم رده دومی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون است. 

صنعت مس کرمان که با برتری سخت مقابل تیم خوب سپاهان نوین در هفته پانزدهم توانست با کسب دو امتیاز بازی، جمع امتیازات خود را به 30 برساند، میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون است که با 27 امتیاز در تعقیب این تیم است. مس که تا اینجای فصل با 14 پیروزی و یک بازی کمتر صدر جدول را از آن خود کرده، می‌کوشد در مصاف با نماینده کازرون علاوه بر نمایش یک بازی برتر،  2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد تا مسیر قهرمانی خود را هموارتر کند امری که مقابل شاگردان حمید صادقی شاه‌نشین کمی بیش از حد مشکل به نظر می‌رسد. 

گیتیزن‌ها نیز که با کسب پیروزی آسان مقابل نفت و گاز گچساران در هفته قبل لیگ، توانستند 25 امتیازی شوند و در رده سوم جای گرفتند، از پیکان خراسان پذیرایی می‌کنند. پیکان بازی سختی مقابل جوانان دهدشت در هفته پانزدهم داشت و تنها با یک گل بیشتر در دقایق انتهایی بازی توانست با پیروزی از زمین خارج شود تا با انگیزه بیشتر به مصاف گیتی‌پسند برود. 

فولاد مبارکه سپاهان که هفته قبل مقابل نماینده کازرون به تساوی رسید، به گچساران می‌رود تا با شاگردان حمید ربانی‌کیا بازی کند. 

در دیگر دیدارهای فردا زغال سنگ طبس با فولاد سپاهان نوین، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با آلومینیوم اراک و فرازبام خائیز دهدشت با پرواز هوانیروز دیدار می کند. 

برنامه کامل دیدارهای هفته شانزدهم از این قرار است:

🟢هفته شانزدهم – دوشنبه – 20 فروردین 1403:

فولاد مبارکه سپاهان - نفت و گاز گچساران

گیتی پسند اصفهان - پیکان خراسان

صنعت مس کرمان - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

فرازبام خاییز دهدشت - پرواز هوانیروز اصفهان

زغال سنگ طبس - فولاد سپاهان نوین

پلیمر خلیج فارس خرم آباد - آلومینیوم اراک


هم اکنون صنعت مس کرمان با یک بازی کمتر و ۳۰ امتیاز صدرنشین است، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۲۷ و گیتی‌پسند با ۲۵ امتیاز دوم و سوم هستند.

فولاد مبارکه سپاهان با ۲۲، زغال‌سنگ طبس با ۲۱، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۱۹، نفت و گاز گچساران با ۱۸، پیکان خراسان با ۱۲، سپاهان نوین با ۱۰، پرواز هوانیروز با ۶، آلومینیوم اراک با ۵ و فرازبام خائیز دهدشت با ۲ امتیاز رده‌های چهارم تا دوازدهم را در اختیار دارند.

لازم به ذکر است کمیته مسابقات فدراسیون هندبال، به دلیل تقارن رقابت‌های لیگ برتر هندبال در سال جدید با ماه پر فیض و ‌برکت رمضان، ساعت کلیه دیدارهای هفته شانزدهم را پس از افطار و راس ساعت  19 اعلام کرده است.


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط