اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 2219

هفته شانزدهم لیگ برتر مردان ، جدال حساس در شهرآورد اصفهان با دیدار سپاهان و گیتی پسند

مسابقات

پنجشنبه, 24 فروردین 1402 11:26

هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران روز جمعه 25 فروردین ماه با انجام 4 دیدار پیگیری خواهد شد.

هفته شانزدهم لیگ برتر مردان ، جدال حساس در شهرآورد اصفهان با دیدار سپاهان و گیتی پسند بزرگنمایی

در نخستین دیدار از این هفته تیم سپاهان نوین که هفته گذشته با قرعه استراحت روبه رو شده بود ، در اصفهان مقابل زاگرس اسلام آباد قرار خواهد گرفت. شاگردان شهداد مرتجی در هفته گذشته جایگاه پنجم را به تیم زغال سنگ طبس واگذار کردند و قاعدتا در این دیدار تمام تلاش خود را خواهند کرد که از کورس رقابت با تیم های بالانشین لیگ برتر از جمله نماینده طبس جا نمانند.
در دیگر دیدار این هفته در شهر کرمان ، شاگردان حمید صادق شاه نشین که هفته گذشته از سد رعد پدافند گذشته بودند، میزبان  شاگردان علی اکبر خوشنویس در تیم زغال سنگ خواهند بود. طبسی ها در صورت پیروزی در این دیدار می توانند جایگاه پنجم خود را در جدول لیگ برتر مستحکم کنند.باید منتظر ماند و دید که آیا کرمانیها به سادگی از امتیاز خانگی خواهند گذشت یا خیر.
تیم تازه وارد پیکان خراسان رضوی که هفته پیش در دیدار مقابل فولاد مبارکه سپاهان تن به شکست داده بود، این هفته میزبان رعد پدافند البرز خواهد بود. هر دو تیم با 4 امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر هندبال قرار گرفته اند
در جذاب ترین دیدار هفته شانزدهم، تقابل اندیشه های دو مربی صاحب سبک اصفهانی  در هندبال کشور یعنی مجید رحیمی زاده و کیوان صادقی می تواند لحظات جذابی را برای تماشگران این دیداردر شهر گنبدهای فیروزه ای  فراهم کند. فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که تنها تیم در جدول بدون باخت لقب گرفته است ، هم اکنون به 27 امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است. در دیگر سوی میدان تیم میزبان یعنی گیتی پسند اصفهان با کسب 17 امتیاز جایگاه چهارم را از آن خود کرده است.
بازی تیمهای نیروی زمینی شهید شاملی و پرواز هوا نیروز به دلیل اعلام تیم پرواز مبنی بر بیماری اکثر بازیکنان این تیم در این هفته برگزار نخواهد شد.
تیم نفت و گاز گچساران در این هفته استراحت خواهد داشت.

برنامه کلی هفته شانزدهم لیگ برتر آقایان به شرح ذیل است:
جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲:
فولاد نوین - زاگرس اسلام آباد
صنعت مس کرمان - زغال سنگ طبس
پیکان خراسان رضوی - رعد پدافند البرز
گیتی پسند - فولاد مبارکه سپاهان


لازم به ذکر است کلیه بازی های این هفته از ساعت ۲۰ و بازی تیم‌های فولاد نوین و زاگرس اسلام‌آباد ساعت ۲۱:۱۵ روز جمعه ۲۵ فروردین آغاز خواهد شد. 

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط