اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 3580
بیستمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور؛

هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان؛ سفر طلایی‌ها به کازرون و رونمایی از تیم قهرمان فصل گذشته

بانوان مسابقات

پنجشنبه, 12 مهر 1403 09:11

با برگزاری 4 دیدار هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان آغاز می‌شود.

هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان؛ سفر طلایی‌ها به کازرون و رونمایی از تیم قهرمان فصل گذشته بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته دوم بیستمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور فردا، جمعه، 13 مهر، با برگزاری 4 دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین بازی زاگرس جنوبی کازرون میزبان فولاد مبارکه سپاهان است و سنگ‌آهن بافق در نخستین مسابقه خود در لیگ برتر به مصاف نفت و گاز گچساران می‌رود. 

زاگرس جنوبی کازرون با هدایت ناهید غارسی هفته نخست را درخشان آغاز کرد و توانست با شکست نامی‌نو 2 امتیاز اول را دشت کند تا در هفته دوم مهیای حضور سپاهان اصفهان باشد. سپاهان نیز که مهمان نفت و گاز گچساران بود، تنها با یک امتیاز از سفر به این شهر کسب کرد و آماده است تا در زمین کازرون یک امتیاز از دست رفته را جبران کند. 

سنگ آهن بافق، قهرمان فصل گذشته، نیز که نخستین دیدارش در لیگ برتر با غدیر ملایر معوقه اعلام شد، از گچسارانی‌ها پذیرایی می‌کند. با توجه به بازی خوب و درخشان شاگردان مهسا معتمدی در هفته نخست مقابل سپاهان به نظر می‌رسد مدافع عنوان قهرمانی کار سختی مقابل این تیم خواهد داشت. 

دو تیم تازه وارد لیگ برتر یعنی رایزکو تهران و نامی‌نو اصفهان نیز در هفته دوم با هم بازی می‌کنند. هر دو تیم از هفته نخست با شکست مقابل حریفان خود دست خالی مانده‌اند و همین قضیه بر جذابیت این دیدار می‌افزاید. این دو تیم از لیگ دسته یک پا به لیگ برتر گذاشته‌اند بنابراین شناخت خوبی از یکدیگر دارند. 

شهید چمران لارستان نیز مهمان غدیر ملایر است. لارستان با کسب 2 امتیاز هفته نخست مقابل رایزکو، این بار به همدان می‌رود تا با بازیکنان مژگان ملکی در غدیر دیدار کنند. این بازی محک جدی نیز برای ملایری‌ها در نخستین بازی خود در لیگ برتر است. 

برنامه کامل مسابقات هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان به این شرح است:

ساعت 10:00/ غدیر ملایر – شهید چمران لارستان

ساعت 10:30/ سنگ آهن بافق – نفت و گاز گچساران

ساعت 10:30/ زاگرس جنوبی کازرون – فولاد مبارکه سپاهان

ساعت 10:30/ رایزکو تهران – نامی‌نو اصفهان


طبق آئین نامه جدید کمیته مسابقات فدراسیون هندبال ساعات مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان که پیش از این 11:00 صبح اعلام شده بود، به 10:30 تغییر یافت. 

همچنین دیدار دو تیم غدیر ملایر و شهید چمران لارستان ساعت 10:00 روز 13 مهر برگزار می‌شود.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط