اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3117
نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان؛

هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان؛ پذیرایی صدرنشین از گچسارانی ها/ سپاهان به البرز می‌رود

بانوان مسابقات

پنجشنبه, 19 بهمن 1402 11:40

هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود.

هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان؛ پذیرایی صدرنشین از گچسارانی ها/ سپاهان به البرز می‌رود بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، لیگ برتر هندبال بانوان به هفته‌های پایانی خود رسیده و فردا 8 تیم حاضر در نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان در هفته دوازدهم به مصاف هم خواهند رفت که در مهمترین دیدار شهدای رزکان البرز میزبان فولاد سپاهان اصفهان است.

شهدای رزکان البرز که در پایان هفته یازدهم با 14 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد، از فولاد سپاهانی پذیرایی می‌کند که با 15 امتیاز در پله سوم ایستاده است. شهدای رزکان البرز که در فصل نمایش‌های خوبی از خود ارائه داده است و در دور رفت موفق شد سپاهان را با نتیجه 22-25 مغلوب کند، امیدوار است این بار نیز مقابل طلایی پوشان به برتری برسد تا هم جمع امتیازت خود را بیشتر کند و هم رده خود را ارتقا بخشد امری که با پیروزی‌های اخیر شاگردان فاطمه محمدخانی مشکل به نظر می‌رسد.

در دیگر مسابقات هفته دوازدهم سنگ‌آهن بافق صدرنشین، میزبان نفت و گاز گچساران است. سنگ آهن هم‌اکنون با 19 امتیاز در صدر جدول لیگ نوزدهم ایستاده و اگر دو امتیاز شرکت این تیم در لیگ آیندگان و جوانان را نیز حساب کنیم، جمع امتیازاتش به 21 می‌رسد تا فاصله جبران برای فولاد هرمزگان رده دومی 4 امتیاز شود.

فولاد هرمزگان در هفته دوازدهم به سنندج می‌رود و به نظر می رسد مقابل این تیم کار چندان مشکلی نداشته باشد. شهید چمران لارستان نیز از دیگر مدعی لیگ یعنی زاگرس جنوبی کازرون پذیرایی می‌کند.

برنامه کامل مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان به این شرح است:
سنندج – فولاد هرمزگان
سنگ آهن بافق – نفت و گاز گچساران
شهید چمران لارستان – زاگرس جنوبی کازرون
شهدای رزکان البرز – فولاد مبارکه سپاهان

هم‌اکنون سنگ آهن بافق با ۱۹ امتیاز (بدون احتساب امتیاز شرکت در لیگ آیندگان و جوانان) کماکان صدرنشین است، فولاد هرمزگان با ۱۷ و سپاهان و زاگرس جنوبی کازرون با ۱۵ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم ایستاده‌اند.

شهدای رزکان البرز با ۱۴، نفت و گاز گچساران با ۵، شهید چمران لارستان با ۳ و سنندج بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.


دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان، فردا، 20 بهمن و از ساعت 11 صبح برگزار می‌شود.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط