اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2206

هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان / سنگ آهن بافق با تفاضل گل بیشتر در صدر جدول باقی ماند

بانوان

جمعه, 18 فروردین 1402 22:23

هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان دنبال شد. 

هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان / سنگ آهن بافق با تفاضل گل بیشتر در صدر جدول باقی ماند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان دنبال شد و در مهمترین دیدار این هفته تیم سنگ آهن بافق با پیروزی پرگل مقابل تیم جوان شیشه قزوین موفق شد اختلاف خود در تفاضل گل با تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را بیشتر کند و در صدر جدول باقی بماند. سنگ آهن بافق یزد با نتیجه ۴۳ بر ۳۰ موفق به کسب پیروزی مقابل شیشه قزوین شد.


در دیگر دیدار مهم این هفته تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که با تفاضل گل کمتر در جدول رده‌بندی در تعقیب تیم بافق یزد قرار دارد، با نتیجه ۲۴ بر ۲۳ مقابل فولاد هرمزگان به پیروزی رسید تا همچنان در تعقیب تیم صدرنشین باقی بماند.



در دیگر دیدار این هفته تیم‌های شهرداری ماهان کرمان و شهید چمران لرستان مقابل یکدیگر به میدان رفتند و در نهایت شهید چمران لارستان با نتیجه ۳۱ بر ۲۳ تیم حریف را شکست داد.


نتایج کلی هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان به شرح زیر است:


فولاد هرمزگان ۲۳  - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۲۴ 

شهرداری ماهان کرمان ۲۳  - شهید چمران لارستان ۳۱

شیشه قزوین ۳۰- سنگ آهن بافق ۴۳

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط