اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3135
سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور؛

هفته دهم لیگ برتر هندبال آقایان؛ میزبانی اصفهان از بازی‌های دربی/ کازرون در پی تثبیت جایگاه خود در جدول

آقایان مسابقات

سه شنبه, 24 بهمن 1402 13:59

دو دربی اصفهان در هفته دهم لیگ برتر هندبال برگزار می‌شود.

هفته دهم لیگ برتر هندبال آقایان؛ میزبانی اصفهان از بازی‌های دربی/ کازرون در پی تثبیت جایگاه خود در جدول بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته دهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور فردا با برگزاری 6 دیدار آغاز می‌شود که در حساس‌ترین بازی دو تیم گیتی‌پسند و فولاد مبارکه سپاهان در دربی اصفهان به مصاف هم می‌روند. 

گیتی پسند که در هفته نهم مقابل نیروی زمینی شهید شاملی متحمل نخستین شکست فصل خود شد و رده دوم را به حریفش داد، در دربی شهر اصفهان میزبان فولاد سپاهانی است که با کسب ششمین برد خود، جمع امتیازتش را به 15 رسانده و قصد دارد به روند خوب خود ادامه دهد. 

صنعت مس کرمان صدرنشین نیز به دهدشت می‌رود تا با شاگردان جوان مجید پارسایی رو در رو شود. فرازبام خائیز دهدشت هم‌اکنون با 2 امتیاز شرکت در لیگ آیندگان و مسابقات جوانان در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد. 

در دیگر دیدار هفته دهم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که با پیروزی برابر گیتی‌پسند به رده دوم صعود کرد، مهمان پیکان سبزواری است که مقابل سپاهان نوین تن به شکست داد تا با 5 باخت و 8 امتیاز به رده هشتم سقوط کند. 

در دیگر دیدارهای هفته دهم و در دومین دربی شهر اصفهان، پرواز هوانیروز با سپاهان نوین بازی می‌کند. نوین در یک بازی غافلگیرانه موفق شد پیکان سبزوار را از پیش رو بردارد تا دومین پیروزی فصل خود را کسب کند. 

همچنین مصاف پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با زغال سنگ طبس و آلومینیوم اراک با نفت و گاز گچساران از دیگر رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر است. 

برنامه کامل مسابقات هفته دهم لیگ برتر هندبال مردان به این شرح است: 

ساعت 16:00/ پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد – زغال سنگ طبس

ساعت 16:00/ پرواز هوانیروز – فولاد سپاهان نوین

ساعت 16:00/ فرازبام خائیز دهدشت – صنعت مس کرمان

ساعت 16:00/ پیکان خراسان – نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

ساعت 18:30/ گیتی پسند اصفهان – فولاد مبارکه سپاهان

ساعت 18:30/ آلومینیوم اراک – نفت و گاز گچساران 


هم اکنون و با احتساب یک امتیاز شرکت در لیگ آیندگان و همچنین یک امتیاز شرکت در مسابقات هندبال جوانان  کشور، صنعت مس کرمان با ۲۰ امتیاز صدرنشین است، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۱۸ امتیاز رده دوم جدول جای دارد و گیتی پسند با ۱۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

فولاد مبارکه سپاهان با ۱۵، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد و نفت و گاز گچساران با ۱۲، زغال‌سنگ طبس با ۱۱، پیکان خراسان با ۸، آلومینیوم اراک با ۵، پرواز هوانیروز و سپاهان نوین با ۴ و فرازبام خائیز دهدشت با ۲ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط