اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3079
نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان؛

هفته دهم لیگ برتر بانوان؛ جنگ فولاد سخت در هرمزگان/ کازرون در تعقیب صدرنشین

بانوان مسابقات

پنجشنبه, 05 بهمن 1402 11:05

هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان با مصاف حساس فولادی‌ها آغاز می‌شود.

هفته دهم لیگ برتر بانوان؛ جنگ فولاد سخت در هرمزگان/ کازرون در تعقیب صدرنشین بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته دهم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان فردا با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود که طی حساسترین دیدار، دو تیم فولاد سپاهان و فولاد هرمزگان به مصاف هم می‌روند.


در مهمترین بازی هفته دهم، طلایی‌پوشان به استان هرمزگان می‌روند و مهمان فولادی‌ها خواهند بود. فولاد هرمزگان که در هفته هشتم دومین شکست خود را متحمل شد تا با 14 امتیاز در رده دوم جدول جای گیرد، میزبان سپاهانی است که هفته‌های اخیر نمایش خوبی داشته و توانسته جایگاه خود را یک پله بهبود ببخشد.


در دیگر بازی هفته دهم شهدای رزکان البرز میزبان زاگرس جنوبی کازرون است. نماینده استان البرز با شکست هفته نهم مقابل سنگ‌آهن بافق، جایگاه چهارم خود را از دست داد و به رده پنجم رفت و فردا دیدار حساسی با زاگرس کازرونی دارد که رده سوم ایستاده و مترصد این است با اشتباهات دو تیم فولاد هرمزگان و سنگ آهن بافق به صدر جدول راه یابد.


سنگ آهن بافق، یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر، که با 16 امتیاز به تنهایی صدرنشین لیگ برتر است، مهمان شهید چمران لارستان رده هفتمی است و سنندج ته جدولی، از نفت و گاز گچساران پذیرایی می‌کند.


برنامه دیدارهای هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان به این شرح است:
فولاد هرمزگان – فولاد مبارکه سپاهان
شهدای رزکان البرز – زاگرس جنوبی کازرون
شهدی چمران لارستان – سنگ آهن بافق
سنندج – نفت و گاز گچساران

هم اکنون و بدون احتساب امتیاز شرکت در لیگ آیندگان، سنگ‌آهن بافق با ۱۶ امتیاز به تنهایی صدرنشین است و فولاد هرمزگان و زاگرس جنوبی کازرون با ۱۴ امتیاز دوم و سوم لیگ را در اختیار دارند.

فولاد سپاهان با پیروزی در هفته آخر ۱۲ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رسید و شهدای رزکان البرز با ۱۰ امتیاز یک پله سقوط کرد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

در نیمه دوم جدول هم نفت و گاز گچساران و شهید چمران لارستان با ۳ و سنندج بدون امتیاز در رده‌های ششم تا هشتم قرار دارند.

دیدارهای هفته دهم فردا، جمعه، 6 بهمن، و از ساعت 11 صبح برگزار می‌شود.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط