اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3282
سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور؛

هفته بیستم لیگ برتر هندبال مردان/ اصفهان؛ میزبان حساس‌ترین بازی‌های هفته برای صعود صدرنشینان و سقوط قعرنشینان

آقایان مسابقات

یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 15:35

هفته بیستم لیگ برتر هندبال با جدال حساس گیتی پسند و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بر سر جایگاه دوم لیگ آغاز می شود.

هفته بیستم لیگ برتر هندبال مردان/ اصفهان؛ میزبان حساس‌ترین بازی‌های هفته برای صعود صدرنشینان و سقوط قعرنشینان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور به هفته‌های پایانی خود رسیده جایی که صنعت مس کرمان قهرمانی خود را جشن گرفته و سایر تیم‌ها تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا جایگاه‌های بهتری در جدول رده‌بندی کسب کنند براین اساس فردا، دوشنبه، لیگ برتر هندبال در هفته بیستم شاهد دو جدال سخت و نفسگیر در بالا و پایین جدول خواهد بود.

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیستم گیتی پسند در اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون است. هر دو تیم با 33 امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و دوم جدول جای گرفته‌اند و همین امر بر حساسیت این بازی می‌افزاید. بازی رفت این دو تیم 21 -25 به سود نماینده کازرون خاتمه یافت و باید دید آیا شاگردان حمید صادقی شاه‌نشین برنامه‌ای برای پیروزی در بازی برگشت در خانه گیتیزن‌ها دارند؟ گیتیزن‌ها در این چند هفته اخیر هر چند در طول بازی خود در لیگ پر افت و خیز ظاهر شدند اما نشان داده‌اند تیم با انگیزه‌ای هستند و همین انگیزه سبب شده در نهایت برنده از زمین خارج شوند هر چند به‌خوبی می‌دانند مقابل شهید شاملی کازرون انگیزه به تنهایی کافی نیست. 

علاوه بر بالای جدول، جدال پایین جدولی‌ها نیز فردا و در هفته بیستم برگزار می‌شود. آلومینیوم اراک با 8 و پرواز هوانیروز با 7 امتیاز بر پله دهم و یازدهم لیگ قرار دارند و هر دو تیم باید برای بقا در لیگ برتر به مصاف هم بروند. پرواز با یک تساوی دیدنی در هفته نوزدهم مقابل نفت و گاز گچساران خود را از ته جدول اندکی بالا کشید و فرازبام خائیز دهدشت را به پایین جدول فرستاد تا امیدهای خود را برای بقا در لیگ زنده نگه دارد. آلومینیوم اراک نیز به تساوی روبروی پیکانی‌ها دست یافت تا با یک امتیاز این دیدار با انگیزه بیشتر به مصاف پرواز برود. 

فولاد مبارکه سپاهان نیز انگیزه فراوانی برای دستیابی به رده سوم لیگ برتر دارد و بر همین اساس بازی‌های خود را بر همین مبنا برگزار می‌کند. سپاهان در هفته نوزدهم برد آسانی مقابل پلیمر خلیج‌فارس داشت تا جمع امتیازات خود را به 28 برساند و 3 هفته مانده تا پایان لیگ، امید فراوانی برای رسیدن به پله سوم داشته باشد. طلایی‌پوشان این هفته مهمان فرازبام خائیز دهدشت هستند و امید دارند با دست پر به اصفهان بازگردند و البته نیم‌نگاهی به بازی گیتی‌پسند – شهید شاملی کازرون دارند. 

نفت و گاز گچساران نیز به طبس می‌رود تا با زغال سنگی‌ها بازی کند. طبسی‌ها با شکست مقابل صدرنشین در هفته نوزدهم دست خالی به شهرشان بازگشتند و نفت و گازی‌ها هم به تساوی مقابل پرواز هوانیروز رضایت دادند تا در هفته بیستم به هم بخورند. 

در دیگر دیدارهای هفته بیستم قهرمان لیگ سی و ششم نیز در بازی خارج خانه مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است و تلاش می‌کند روند پیروزی‌های خود را ادامه دهد. سپاهان نوین نیز پس از شکست در دربی اصفهان در هفته نوزدهم مهمان پیکان خراسان است. 

برنامه کامل مسابقات هفته بیستم لیگ برتر هندبال به این شرح است: 

🟢هفته بیستم – دوشنبه – 17 اردیبهشت 1403:

ساعت 15:15/ گیتی پسند اصفهان - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

ساعت 16:00/ زغال سنگ طبس - نفت و گاز گچساران

ساعت 16:00/ پیکان خراسان - فولاد سپاهان نوین

ساعت 16:00/ فرازبام خاییز دهدشت - فولاد مبارکه سپاهان

ساعت 16:00/ پلیمر خلیج فارس خرم آباد - صنعت مس کرمان

ساعت 18:30/ پرواز هوانیروز اصفهان - آلومینیوم اراک


در پایان مسابقات هفته نوزدهم صنعت مس کرمان با کسب 40 امتیاز به قهرمانی لیگ سی و ششم رسید و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با 33 امتیاز دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

فولاد مبارکه سپاهان با 28، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲1، پیکان خراسان با ۱5، سپاهان نوین با ۱۰، آلومینیوم اراک با 8، پرواز هوانیروز با 7 و فرازبام ‌خائیز دهدشت با ۶ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

لازم به ذکر است دیدار حساس گیتی پسند و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بصورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد. 





لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط