اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 3589
سی و هفتمین دوره لیگ برتر هندبال آقایان باشگاه‌های کشور؛

هفته اول لیگ برتر هندبال آقایان؛ میزبانی شهر گنبدهای فیروزه‌ای در سایه رونمایی از تیم‌های تازه‌وارد به لیگ برتر

آقایان مسابقات

یکشنبه, 15 مهر 1403 11:02

لیگ برتر هندبال مردان کشور فردا با برگزاری 4 دیدار در هفته نخست دنبال می‌شود.

هفته اول لیگ برتر هندبال آقایان؛ میزبانی شهر گنبدهای فیروزه‌ای در سایه رونمایی از تیم‌های تازه‌وارد به لیگ برتر بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، سی و هفتمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از امروز، یکشنبه 15 مهر 1403، با بازی دو تیم صنعت مس کرمان و نیروی زمینی کازرون کلید می‌خورد، فردا با برگزاری 4 دیدار دیگر پیگیری می شود.  

از ساعت 14:00 فردا در دیداری که بصورت مستقیم از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد، گیتی پسند در سالن شهید سجادی میزبان نفت و گاز گچساران است. گیتی‌پسند که در پنجره نقل ‌و انتقالات تابستانی تغییرات ۸۰درصدی را در بدنه بازیکنان و کادرفنی اعمال کرده و با میانگین‌ سنی ۲۳ سال به استقبال سومین فصل حضور خود در لیگ ‌برتر هندبال رفته، از یک‌ماه قبل به‌صورت مستمر برای کسب نتایج موفق به آماده‌سازی پرداخته است. شاگردان کیوان صادقی فصل گذشته با شگفتی‌سازی روی سکوی سوم ایستادند و با همان تفکر جوان‌گرایی در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ لیگ‌برتر هندبال حضور پیدا خواهند کرد.

نفت‌وگاز گچساران نیز بازیکنان خوبی از تیم‌های بالانشین فصل گذشته لیگ ‌برتر هندبال جذب کرده و مترصد این است که لیگ سی و هفتم را با قدرت آغاز کند. 

در دیدار دیدار هفته نخست طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود از آلومینیوم اراک پذیرایی می‌کنند. سپاهانی‌ها که با هدایت شهداد مرتجی برای فصل جدید آماده شده‌اند، تمرینات خود را برای حضور در سی‌ و هفتمین دوره لیگ برتر کشور از مدتی پیش آغاز کرده‌اند. مجتبی حیدرپور، محمد کیانی، فرهاد شفیعی، یاسین کبیریان‌جو، وحید مسعودی، میلاد قلندری، کامیار طاهری، مهدی بهنام‌نیا، کیانوش پالاد، مهدی موسوی، صابر حیدری و محمدرضا امیری از جمله بازیکنانی هستند که در فصل جدید پیراهن طلایی را بر تن کرده‌اند.

دو تیم تازه لیگ برتری شده یعنی سنگ آهن بافق و شهید چمران لارستان در هفته نخست میزبان هستند و باید به ترتیب به دیدار سپاهان نوین و زغال سنگ طبس بروند.  سپاهان نوین در نخستین دیدار خود مهمان سنگ‌آهن بافق، تیم تازه وارد به لیگ برتر، است و این جدال می‌تواند عیار هر دو تیم را مشخص کند. 

زغال سنگ طبس نیز با هدایت علیرضا بکماز در فصل جدید به لارستان می‌رود تا در نخستین مصاف خود با شهید چمران لارستان بازی کند. 

برنامه دیدارهای روز دوم هفته نخست لیگ برتر هندبال به این شرح است: 

 ساعت 14:00/ گیتی پسند – نفت و گاز گچساران

ساعت 16:00/ سنگ آهن بافق – سپاهان نوین

ساعت 16:00/ فولاد مبارکه سپاهان – آلومینیوم اراک

ساعت 16:00/ شهید چمران لارستان – زغال سنگ طبس


لازم به ذکر است دیدار دو تیم گیتی پسند و نفت و گاز گچساران بصورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود. 

گفتنی است «رافائل کاستیو» سرمربی تیم ملی هندبال مردان کشورمان که امروز به کرمان رفته تا از نزدیک بازی افتتاحیه لیگ سی و هفتم را زیر نظر بگیرد، فردا به بافق می‌رود تا نظاره‌گر دیدار سنگ آهن بافق و سپاهان نوین باشد.  






لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط