اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2479

هستی دخایی: هنوز برای کسب سهمیه جهانی شانس داریم/ برابر هند با تمام توان می‌جنگیم

بانوان گفت‌و‌گو

سه شنبه, 13 تیر 1402 14:22

بازیکن تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران می‌گوید که برای پیروزی برابر هند با تمام توان می‌جنگیم.

هستی دخایی: هنوز برای کسب سهمیه جهانی شانس داریم/ برابر هند با تمام توان می‌جنگیم بزرگنمایی

هستی دخایی، بازیکن تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در مصاحبه با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: سطح مسابقات هندبال قهرمانی آسیا بسیار بالاست و بازی‌ها بسیار نزدیک به هم دنبال می‌شود و این نشان‌دهنده این است که تیم‌ها خیلی خوب برای حضور در این مسابقات تمرین کرده‌اند. 

وی افزود: بازی با ازبکستان بسیار نزدیک بود و ازبک‌ها نشان دادند نسبت به سال گذشته پیشرفت بسیار خوبی کرده‌اند و کاملا مشخص بود تیمی آماده هستند و البته هماهنگ‌تر از ما بودند. ازبک‌ها چند بازی تدارکاتی داشتند و پیش از این حضور در این مسابقات در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا حاضر بودند و با تیمی آماده به هنگ‌کنگ آمدند. اما در هر صورت ما توانستیم این بازی را ببریم. هر چند بازیکنان تیم دچار مصدومیت و بیماری شده بودند و این باعث شد روحیه تیمی کمی تضعیف شود اما در نهایت برنده از زمین بیرون آمدیم. 

دخایی ادامه داد: تنها هدف ما پیروزی برابر هند است و امید خود را از دست ندادیم چون هنوز برای کسب سهمیه مسابقات جهانی شانس داریم. در این بازی می‌جنگیم و برنده بیرون می‌آییم.

لازم به ذکر است تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران فردا، چهارشنبه، در آخرین روز برگزاری دور مقدماتی مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا با هند دیدار می کند.


تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط