اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2295

هانیه لک: شاملی چیزی برای از دست دادن ندارد/ امیدوارم جام را بالای سر ببرم

مسابقات گفت‌و‌گو

پنجشنبه, 21 اردیبهشت 1402 17:36

دروازه‌بان سنگ‌آهن بافق امیدوار است با پیروزی در بازی دوم فینال لیگ برتر هندبال، جام هجدهمین دوره این لیگ را بالای سر ببرد.

هانیه لک: شاملی چیزی برای از دست دادن ندارد/ امیدوارم جام را بالای سر ببرم بزرگنمایی

هانیه لک، دروازه‌بان سنگ‌آهن بافق پس از پیروزی در بازی نخست فینال لیگ برتر هندبال بانوان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: بازی خوبی بود. هر دو تیم آمده بودند در بازی نخست فینال فشار را برای بازی روز شنبه کاهش دهند تا با خیال راحت به بازی روز شنبه برسند برای همین فکر می‌کنم بازی در اوایل نیمه نخست پایاپای پیش رفت و باعث شد تماشاگرانی که در سالن بودند، از این دیدار لذت ببرند.

وی افزود: هر چه از زمان بازی می‌گذشت، رفته رفته نبض بازی را به دست گرفتیم تا اختلاف را بیشتر کنیم و خداروشکر همین هم شد تا در بازی دوم فینال با آرامش بیشتری بازی کنیم.

هانیه لک در خصوص بازی خوبش در دیدار امروز هم گفت: تمام سعی خود را کردم به تیم کمک کنم تا نتیجه خوبی بگیریم و خوشحالم که چنین هم شد. 

لک درباره بازی روز شنبه نیز افزود: بازی سختی است و هیچ چیز مشخص نیست. شهید شاملی کازرون تیم بسیار خوبی است و امروز هم بسیار خوب بازی کرد البته چیزی برای از دست دادن ندارد. ما هم برای پیروزی به زمین می‌رویم و امیدوارم باز هم برنده شویم تا جام را بالای سر ببریم تا شیرینی این پیروزی دوچندان شود. 


لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط