اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 936

نوروزی نژاد: این پیروزی حکم ۴ امتیاز را داشت

گفت‌و‌گو

یکشنبه, 01 اسفند 1400 16:59

سرمربی نفت و گاز گچساران می‌گوید پیروزی بر ستارگان برای این تیم حکم ۴ امتیاز را داشت.

نوروزی نژاد: این پیروزی حکم ۴ امتیاز را داشت بزرگنمایی

اصغر نوروزی نژاد سرمربی نفت و گاز گچساران پس از پیروزی مقابل ستارگان دشتستان در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: با توجه به مشکلاتی که داشتیم نتوانستیم در بازی مقابل سپاهان حاضر شویم و این بازی نخستین بازی ما در دور برگشت بود.


وی افزود: بعد از دوماه استراحت بازیکنان در نیمه اول آن بازی که باید را ارائه ندادند ولی در بین دو نیمه با صحبت‌هایی که داشتیم، بازیکنانم توانستند به بازی برگردند.


نوروزی نژاد با بیان اینکه متاسفانه در نیم فصل مشکلات زیادی داشتیم طوری که تعدادی از بازیکنان خود را از دست دادیم و یکی  از بازیکنان نیز مصدوم شد، ادامه داد: بازی مقابل ستارگان دشتستان با توجه به شرایط جدول و اختلاف دو امتیازی با این تیم به نوعی برای ما حکم ۴ امتیاز را داشت که توانستیم با موفقیت پیروز میدان شویم.


زلفی پور: عزم خود را جذب کردیم تا پیروز این میدان شویم

امین زلفی پور، بازیکن نفت و گاز گچساران نیز پس از پیروزی مقابل ستارگان دشتستان در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: بازی خیلی خوبی بود‌. باتوجه به اینکه چند بازیکن ما شرایط خوبی نداشتند و همچنین تمرینات خوبی نداشتیم ناهماهنگی‌هایی در نمایش تیم در زمین وجود داشت اما بین دو نیمه عزم خود را جذب کردیم که برای پیروزی وارد زمین شویم و خوشحالم که این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.  


گفتنی است نفت و گاز گچساران با نتیجه 33 بر 28 بر ستارگان دشتستان در رقابت‌های لیگ برتر پیروز شد. 


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط