اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2431

نمره عالی برای عملکرد استعدادیابی فدراسیون هندبال

فدراسیون

شنبه, 27 خرداد 1402 14:45

عملکرد استعدادیابی فدراسیون هندبال در سال 1401 «عالی» ارزیابی شد.

نمره عالی برای عملکرد استعدادیابی فدراسیون هندبال بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، براساس گزارش دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان از ارزیابی عملکرد استعدادیابی فدراسیون های ورزشی، مشخص گردید فدراسیون هندبال در سال 1401 موفق به کسب امتیاز 1750 از مجموعه 2000 امتیاز شده که نتیجه ارزیابی عملکرد کمیته مربوطه «عالی» تعیین و همچنین روند عملکرد استعدادیابی این فدراسیون نسبت به سال گذشته مثبت ارزیابی شد. 

این برای چندمین سال متوالی است که عملکرد استعدادیابی فدراسیون هندبال عالی ارزیابی می‌شود. پیش از این نیز هندبال برترین فدراسیون در المپیاد استعدادهای برتر که مهر و آبان سال 1401 برگزار گردید، شناخته شد. 

دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان ضمن تبریک به پاس تحقق اهداف توسعه‌ای امر استعدادیابی به فدراسیون هندبال، ابراز امیدواری کرد این فدراسیون با برنامه‌ریزی و تعیین راهبردهای عملیاتی در پیشبرد اهداف عالیه خود موفق باشد. 



کمیته استعدادیابی

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط