اطلاعیه

🔴 نصب کفپوش استاندارد هندبال Gerflor در تالار هندبال فدراسیون پس از سال‌ها 🔴

کد مطلب: 3484

نصب کفپوش استاندارد هندبال Gerflor در تالار هندبال فدراسیون پس از سال‌ها

فدراسیون

چهارشنبه, 31 مرداد 1403 12:53

پس از سال‌های متمادی و با درخواست بازیکنان و ملی‌پوشان هندبال ایران، کفپوش استاندارد گرفلور در تالار شهید سلیمانی فدراسیون هندبال نصب و مورد بهره‌برداری قرارگرفت.

نصب کفپوش استاندارد هندبال Gerflor در تالار هندبال فدراسیون پس از سال‌ها بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، با تقاضای متعدد ملی‌پوشان، مربیان و بازیکنان هندبال در اردوهای ملی طی سال‌های اخیر، فدراسیون هندبال اقدام به نصب و بهره‌برداری از کفپوش استاندارد هندبال گرفلور در تالار هندبال شهید سلیمانی کرد. این کفپوش که استانداردترین کفپوش هندبال جهان هست در تمامی مسابقاتی که تحت نظر فدراسیون جهانی و آسیایی هندبال برگزار می‌گردد، استفاده شده و از این پس کلیه ملی‌پوشان و مدارس هندبال بر روی این کفپوش بازی خواهندکرد. ضمن اینکه یکی از نگرانی‌های اردوهای ملی مبنی بر مصدومیت‌های احتمالی بازیکنان با پهن شدن این کفپوش استاندارد از بین خواهد رفت و از لحاظ بصری نیز در پخش‌های تلویزیونی و عکاسی از مسابقات مختلف هندبال جلوه ویژه‌ای خواهد داشت. 

بهره‌برداری از این کفپوش استاندارد جهانی جلوه‌ای دیگر از تلاش های فدراسیون هندبال در راستای تامین زیرساخت استاندارد برای ملی‌پوشان که سرمایه‌های هندبال هستند است که با ممارست در تالار هندبال شهید سلیمانی فدراسیون به ثمر نشسته است و از این پس ملی‌پوشان و هندبالیست‌های کشور می‌توانند روی این کفپوش استاندارد از بازی هندبال لذت ببرند.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط