اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 883

نشست هیئت رئیسه فدراسیون هندبال برگزار شد

فدراسیون

دوشنبه, 18 بهمن 1400 21:09

نشست هيئت رئیسه فدراسیون هندبال برگزار شد.

نشست هیئت رئیسه فدراسیون هندبال برگزار شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، نشست هیئت رئیسه فدراسیون هندبال به منظور ارائه گزارشی از فعالیتهای اخیر فدراسیون و برنامه‌های پیش رو با حضور اعضا برگزار شد.


در این نشست علیرضا رئیس فدراسیون هندبال با ارائه گزارشی از عملکرد تیم ملی هندبال ایران در رقابت قهرمانی آسیا و کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان از این موفقیت به عنوان یکی از دستاوردهای مهم هندبال ایران یاد کرد.


وی افزود: با وجود همه مسائلی که در پیش داشتیم، در نهایت توانستیم در جمع ۴ تیم برتر آسیا حضور پیدا کنیم و سهمیه ارزشمند رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ لهستان/سوئد را کسب کنیم. بی‌تردید این موفقیت مهم به رشد و توسعه هندبال کشور کمک شایانی خواهد نمود.


همچنین در این نشست گزارشی از روند آماده‌سازی تیم‌های ملی رده‌های پایه در بخش پسران و دختران و همچنین تيم‌های جوانان و بزرگسالان ساحلی از سوی رئیس فدراسیون ارائه شد.

پاکدل در این باره خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی خوبی برای اعزام تیم‌های ملی هندبال نوجوانان و جوانان دختران به رقابت‌های قهرمانی آسیا و همچنین اعزام تیم‌های ملی هندبال ساحلی جوانان و بزرگسالان مردان به رقابت‌ها قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان صورت گرفته و امیدواریم در ادامه روند موفقیت‌های اخیر، این تيم‌ها نیز بتوانند موفق باشند و نتایج خوبی را کسب کنند.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط