اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2035

نشست برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی برگزاری مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا

فدراسیون

یکشنبه, 16 بهمن 1401 18:20

نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا برگزار شد.

نشست برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی برگزاری مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، نشست ‌هم‌اندیشی برگزاری مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی ایران با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، حیمدرضا عزتی دبیر فدراسیون هندبال، میترا نوری عضو هیئت ‌رئیسه فدراسیون، روح‌الله اکرمی‌نیا مدیر اجرایی فدراسیون، ایرج رضایی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون، امین کریمیان ماور بازرگانی باشگاه سپاهان، علی قاسمی مشاور و مسئول ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان و محمد اسماعیل قاسمی نماینده باشگاه سپاهان در پایتخت امروز (یکشنبه) در فدراسیون هندبال برگزار شد.


با توجه به مذاکرات صورت گرفته و اهدای میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به ایران در این نشست شرایط برگزاری این رویداد و ملزومات میزبانی آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


با پیشنهاد فدراسیون هندبال ایران و موافقت فدراسیون هندبال آسیا (AHF) ایران میزبان بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا شده است.

این رقابت‌ها از 11 لغایت 21 خرداد در شهر اصفهان برگزار می‌شود. پس از موفقیت ایران در میزبانی مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی بزرگسالان و نوجوانان آسیا در فروردین ماه ۱۴۰۱، میزبانی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا دومین میزبانی مهم مسابقات بین‌المللی خواهد بود که به ایران داده شده است. لازم به ذکر است نمایندگان فدراسیون هندبال آسیا به زودی راهی ایران خواهند شد تا آخرین شرایط را برای میزبانی از این رویداد مهم مورد ارزیابی قرار دهند.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط