اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2482

نسترن فراهانی: مصدومیتم بهتر شده است/ امیدوارم با برد هند به جهانی شدن نزدیک شویم

بانوان گفت‌و‌گو

سه شنبه, 13 تیر 1402 20:13

ملی پوش تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران ابراز امیدواری کرد نتیجه مطلوبی در بازی برابر هند رقم بخورد.

نسترن فراهانی: مصدومیتم بهتر شده است/ امیدوارم با برد هند به جهانی شدن نزدیک شویم بزرگنمایی

نسترن فراهانی بازیکن تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در مصاحبه با روابط عمومی فدراسیون هندبال درخصوص مصدومیتش در بازی مقابل چین تایپه گفت: من در مصاف با چین تایپه در دقايق اولیه بازی مصدوم شدم و به دلیل پیچ خوردگی مچ پا نتوانستم بازی را ادامه بدهم.

وی افزود: تیم چین تایپه بسیار مسلط به بازی بود و ملی پوشان هم تمام تلاش خود را برای بازگشت به نتیجه انجام دادند  اما در نهایت این رقابت را واگذار کردیم.

فراهانی ادامه داد: خداروشکر دو روز وقت استراحتی که داشتیم باعث شد که بدن همه بچه ها ریکاوری شود و انرژی همه بازیکنان دوباره بازگردد. همچنین بازیکنان مصدوم سعی کردند خود را آماده کنند.

وی اضافه کرد: من هم در حال حاضر از نظر شرایط جسمانی بسیار بهتر هستم و امیدوارم که فردا بتوانم کنار تیمم باشم و پا به پای سایر بازیکنان بازی کنم تا به نتیجه مطلوبی که می خواهیم برسیم.

ملی پوشان هندبال کشورمان گفت: هند  تیمی سرعتی است و قبلاً در مسابقات آسیایی نوجوانان با این تیم بزرگ بازی کردیم و توانستیم بازی و نتیجه را بگیریم. الان هم به امید خدا می‌خواهیم برای برد در این بازی ظاهر بشویم تا با موفقیت و پیروزی از زمین خارج شویم.

لازم به یادآوری است تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران فردا از ساعت ۹:۳۰ به مصاف هند در مسابقات قهرمانی آسیا می رود.

تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط