اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2554

نحوه صعود تیم ها در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان کرواسی 2023 + جدول

بین الملل

سه شنبه, 10 مرداد 1402 11:54

نحوه صعود تیم ها در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان کرواسی 2023 مشخص شد.

نحوه صعود تیم ها در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان کرواسی 2023 + جدول بزرگنمایی

الف - مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر جهان در قالب 8 گروه 4 تیمی برگزار خواهد شد و دو تیم برتر از هر گروه به دور اصلی مسابقات صعود کرده و مجددا در چهار گروه قرار خواهد گرفت به نحوی که تیم های اول گروه‌های A، B، C، D، E، F، G و H در قالب یک گروه چهار تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت. تیم های سوم و چهارم نیز به جام ریاست جمهوری خواهند رفت.

       

                                 
                                                                                                                                                                                              

MRIV

MRIII

MRII

MRI

1G

2G

1H

2H

1E

2E

1F

2F

1C

2C

1D

2D

1A


2A

1B

 

2B

    

لازم به ذکر است امتیازات کسب شده در مراحل مقدمماتی در دور بعد نیز محاسبه خواهد شد و تیم‌هایی که در دور مقدماتی هم گروه بوده‌اند در مرحله بعد مقابل یکدیگر قرار نخواهند گرفت. در صورت صعود ایران به مرحله اصلی مسابقات با دو تیم اول گروه G که شامل آرژانتین، آلمان، عربستان سعودی و آمریکا هست هم گروه خواهد شد.

ب - سپس دو تیم اول هر گروه دور اصلی به مرحله یک چهارم نهایی راه خواهند یافت و با برگزاری چهار مسابقه، تیم های برنده به مرحله نیمه نهایی و تیم های بازنده برای کسب مقام پنجم تا هشتم رقابت خواهند کرد ضمن اینکه تیم های سوم و چهارم نیز برای کسب مقام نهم تا شانزدهم بازی خواهند کرد.

پ - اما تیم های سوم و چهارم گروه های مقدماتی نیز برای کسب مقام 17 تا 32 مجددا در 4 گروه قرار خواهد گرفت به نحوی که تیم های سوم و چهارم گروه‌های A، B، C، D، E، F، G و H در قالب یک گروه چهار تیمی با هم مسابقه خواهند داد. در این دوره هم نتایج و امتیازات دور قبل محاسبه شده و تیم های هم گروه دور مقدماتی با هم مسابقه نخواهند داد.

                                                                                                                            

PCIV

PCIII

PCII

PCI

3G

4G

3H

4H

3E

4E

3F

4F

3C

4C

3D

4D

3A


4A

3B

 

4B



در ادامه تیم های اول جام ریاست جمهوری برای رده 17 تا 20، تیم های دوم برای رده‌های 21 تا 24، رده سوم برای مقام 25 تا 28 و تیم های چهارم برای کسب رتبه 29 تا 32 به رقابت خواهند پرداخت.


تیم ملی هندبال نوجوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط