اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2397
جام باشگاه‌های هندبال آسیا ۲۰۲۳ - اصفهان؛

نتایج چهارمین روز مسابقات/ برنامه رقابت‌های پنجمین روز دور مقدماتی

مسابقات

دوشنبه, 15 خرداد 1402 22:07

در چهارمین روز برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا 5 دیدار برگزار شد که طی آن النجمه بحرین، الکاظمه و الکویت کویت، سپاهان اصفهان و الدحیل قطر برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

نتایج چهارمین روز مسابقات/ برنامه رقابت‌های پنجمین روز دور مقدماتی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در چهارمین روز برگزاری جام باشگاه‌های هندبال آسیا و در مهمترین دیدار دو تیم الکویت کویت و الریان قطر به مصاف هم رفتند که در پایان این الکویت بود که توانست در یک رقابت جذاب و دیدنی حریف سرشناس خود را با یک اختلاف گل و نتیجه 26-27 شکست دهد. 

همچنین در دیگر دیدارهای برگزار شده امروز النجمه بحرین 33-36 شهید شاملی ایران را شکست داد، الدحیل قطر 26-40 جونیور چین را از پیش رو برداشت، الکویت کویت در رقابت با تاشکند ازبکستان 30-37 پیروز شد و جدال تیم‌های سپاهان اصفهان و عمان کلاب 24-32 به سود طلایی‌پوشان رقم خورد.

فردا، سه‌شنبه، 16 خرداد، در پنجمین روز برگزاری دور مقدماتی این مسابقات 4 دیدار برگزار می‌شود که به این ترتیب است:

الکویت کویت – جونیور چین / ساعت 10:00

الدحیل قطر – شهید شاملی ایران / ساعت 12:00

الریان قطر – عمان کلاب/ ساعت 14:00

النجمه بحرین – تاشکند ازبکستان / ساعت 16:00

دیدار تی اسپرت هند با فولاد سپاهان اصفهان نیز به دلیل بازگشت زودهنگام نماینده هند به کشورش لغو شد.

بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال باشگاه‌های مردان آسیا با حضور ۱۱ تیم به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و تا ۲۱ خرداد ادامه دارد. 




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط