اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 2353
جام باشگاه‌های هندبال آسیا ۲۰۲۳ - اصفهان؛

نتایج مسابقات روز نخست/ برنامه مسابقات فردا

مسابقات

پنجشنبه, 11 خرداد 1402 20:59

در روز نخست برگزاری جام باشگاه‌های هندبال آسیا نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، الکاظمه کویت و الدحیل قطر به پیروزی دست یافتند و فولاد سپاهان و النجمه بحرین بازی را واگذار کردند.

نتایج مسابقات روز نخست/ برنامه مسابقات فردا بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در نخستین روز برگزاری جام باشگاه‌های هندبال آسیا 5 دیدار برگزار شد و تیم‌ها روبروی حریفان خود قرار گرفتند.

از ساعت 10 امروز تیم قدرتمند الدحیل قطر روبروی تاشکند ازبکستان به میدان رفت که در پایان موفق شد با نتیجه 26-39 به برتری دست یابد.

در بازی دوم امروز الکاظمه کویت کار سختی نداشت و با نتیجه 20-43 تی اسپرت هند را در هم کوبید.

شهید شاملی کازرون نیز علی‌رغم شروع بد بازی خود مقابل جونیور چین اما در نهایت 32-39 به پیروزی دست یافت تا هواداران خود را خوشحال کند.

همچنین در مهمترین بازی امروز دو تیم قدرتمند الکویت کویت و النجمه بحرین به مصاف هم رفتند که در پایان یک بازی جذاب و مهیج این الکویت بود که توانست با دو گل بیشتر النجمه را با حساب 36-38 شکست دهد.

در آخرین بازی امروز از ساعت 18 فولاد سپاهان اصفهان میزبان این رقابت‌ها به مصاف الریان قهرمان قطر رفت و علی‌رغم بازی خوب خود بخصوص در نیمه دوم نتوانست نظم تیمی خود را ادامه دهد و 23-31 شکست را پذیرا شد.

فردا، جمعه 12 خرداد، در روز دوم این رقابت‌ها 5 دیدار برگزار می‌شود که به این شرح است:

عمان کلاب – تی اسپرت هند/ ساعت 10:00

جونیور چین – تاشکند ازبکستان/ ساعت 12:00

شهید شاملی کازرون – الکویت کویت/ ساعت 14:00

الدحیل قطر – النجمه بحرین/ ساعت 16:00

الکاظمه کویت – فولاد سپاهان اصفهان/ ساعت 18:00

بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال باشگاه‌های مردان آسیا از امروز به میزبانی اصفهان آغاز شده و تا ۲۱ خرداد ادامه دارد. در این دوره ۱۱ تیم در دو گروه با یکدیگر رقابت می‌کنند.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط