اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2380
جام باشگاه‌های هندبال آسیا ۲۰۲۳ - اصفهان؛

نتایج سومین روز مسابقات/ رده‌بندی تیم‌های گروه A و B / برنامه مسابقات دوشنبه

مسابقات

شنبه, 13 خرداد 1402 22:38

در سومین روز برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا 5 دیدار برگزار شد که طی آن نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، الریان قطر، النجمه بحرین، الکاظمه کویت و الدحیل قطر برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

نتایج سومین روز مسابقات/ رده‌بندی تیم‌های گروه A  و B / برنامه مسابقات دوشنبه بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در سومین روز برگزاری جام باشگاه‌های هندبال آسیا و در مهمترین دیدار دو تیم الکویت کویت و الدحیل قطر به مصاف هم رفتند که در پایان این الدحیل بود که توانست در یک رقابت جذاب و دیدنی حریف سرشناس خود را شکست دهد و نخستین شکست را به الکویت تحمیل کند. 

همچنین در دیگر دیدارهای برگزار شده امروز الریان قطر 15-35 تی اسپرت هند را شکست داد، شهید شاملی کازرون 34-39 از سد تاشکند ازبکستان گذشت، النجمه بحرین 28-39 بر جونیور چین پیروز شد و الکاظمه کویت 31-34 برابر عمان کلاب به برتری رسید. 

به این ترتیب در گروه A الریان قطر و الکاظمه کویت هر کدام با 4 امتیاز و به دلیل تفاضل گل اول و دوم هستند، عمان کلاب و فولاد سپاهان نیز هر کدام با 2 امتیاز در رده سوم و چهارم قرار دارند. تی اسپرت هند هم بدون امتیاز در رده آخر جای گرفته است. 

همچنین در گروه B الدحیل قطر، النجمه بحرین، الکویت کویت و نزاجا شهید شاملی ایران 4 امتیازی و در جایگاه اول تا چهارم جای دارند. تاشکند و جونیور نیز هر کدام با یک امتیاز در رده پنجم و ششم جدول گروه B  قرار گرفته‌اند. 

فردا، یکشنبه، 14 خرداد، تیم‌ها استراحت می‌کنند و خود را آماده دیدار با حریفان خود در زو دوشنبه 15 خرداد خواهند کرد. 

برنامه کامل مسابقات روز دوشنبه، 15 خرداد، به این ترتیب است:

شهید شاملی ایران – النجمه بحرین / ساعت 10:00

الدحیل قطر – جونیور چین / ساعت 12:00

تاشکند ازبکستان – الکویت کویت/ ساعت 14:00

الریان قطر – الکاظمه کویت / ساعت 16:00

عمان کلاب – فولاد سپاهان اصفهان / ساعت 18:00

بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال باشگاه‌های مردان آسیا با حضور ۱۱ تیم به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و تا ۲۱ خرداد ادامه دارد. 




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط