اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 900

نتایج روز دوم رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور

فدراسیون

چهارشنبه, 27 بهمن 1400 12:33

روز دوم رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال مردان باشگاه‌های کشور برگزار شد.

نتایج روز دوم رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مسابقات هندبال لیگ دسته یک بزرگسالان مردان کشور به میزبانی لارستان فارس در روز دوم پیگیری شد.


در روز دوم مسابقات که در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی هنری طوبی لارستان با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که در دیدار اول دو تیم مهرگان کاشان و ۷۴ کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار تیم مهرگان کاشان توانست با نتیجه ۳۰ بر ۲۷ از سد تیم ۷۴ کرمانشاه عبور کند.


در دیدار دوم نیز که از ساعت ۱۵:۰۰ آغاز شد دو تیم پرواز هوانیروز اصفهان و قصر نشاط پارس پویان بهبهان مقابل یک دیگر صف آرایی کردند که در پایان تیم پرواز هوانیروز اصفهان با برتری ۲۹ بر ۲۳ زمین را ترک کرد.


در سومین دیدار امروز نیز که دو تیم گیتی پسند و زاگرس اسلام آباد غرب در گروه دوم این مسابقات از ساعت ۱۷:۰۰ به میدان رفتند و در پایان یک بازی مهیج و تماشایی این تیم زاگرس اسلام آباد غرب بود که توانست با برتری ۲۷ بر ۲۰ دومین بازی خود را با برد به پایان برساند و صعود خود را به دور دوم مسجل کند. 


در چهارمین و آخرین دیدار امروز تیم میزبان این مسابقات شهید چمران لارستان و درنای مراغه از ساعت ۱۹:۰۰ روبه روی هم قرار گرفتند که در پایان این تیم درنای مراغه بود که توانست با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ اولین برد خود را بدست آورد.


نتایج دیدارهای امروز سه‌شنبه مورخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ به شرح زیر است:


مهرگان کاشان ۳۰ _ هفتاد و چهار کرمانشاه ۲۷


پرواز هوانیروز اصفهان ۲۹ _ قصر نشاط پارس پویان بهبهان ۲۳

گیتی پسند اصفهان ۲۰ _ زاگرس اسلام آباد غرب ۲۷

شهید چمران ۲۸ _ درنای مراغه ۳۰


این رقابت‌ها فردا در مرحله گروهی پیگیری خواهد شد تا تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شوند.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط