اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3242
پنجمین اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال جوانان ایران؛

نایب رییس فدراسیون هندبال: شما آینده ساز هندبال ایران هستید/ برای موفقیت باید مثل یک سرباز بجنگید

آقایان تیم‌های ملی

یکشنبه, 02 اردیبهشت 1403 15:13

نایب رییس فدراسیون هندبال در پایان اولین جلسه تمرینی از پنجمین مرحله اردوی آماده سازی تیم هندبال جوانان کشورمان در جمع ملی‌پوشان گفت: خوشحال است در بین نسل آتیه‌ساز هندبال ایران حضور دارد و با انرژی مثبتی که از شما دریافت می‌کنم، تردیدی ندارم که این نسل می‌تواند با تلاش و پشتکار دوچندان روزهای روشن و امیدبخشی را به ورزش کشور نوید دهد.

نایب رییس فدراسیون هندبال: شما آینده ساز هندبال ایران هستید/ برای موفقیت باید مثل یک سرباز بجنگید بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ نخستین تمرین از مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی و تمرینی تیم هندبال جوانان کشورمان صبح امروز در خانه هندبال شهید سلیمانی (مجموعه ورزشی انقلاب تهران) با حضور تمامی ملی‌پوشان دعوت شده و نظارت فنی «محمد شریف» سرمربی مصری تیم جوانان برگزار شد. 

در پایان این جلسه تمرینی که اولین تمرین آینده‌سازان هندبال ایران با حضور این سرمربی نام آشنای خارجی بود، مرتضی حسن‌پور، نایب رییس فدراسیون و ایرج رضایی رییس سازمان تیم‌های ملی هندبال کشور در تمرین جوانان حاضر شدند و در پایان گپ و گفت کوتاهی با ملی‌پوشان  و اعضای کادر فنی جوانان داشتند. 

مرتضی حسن‌پور درگفتگوی کوتاه خود با ملی‌پوشان جوان هندبال کشورمان تاکید داشت: من این را به جد می‌گویم که وقتی شما و تلاشتان را می‌بینم خیلی خوشحال می‌شوم و لذت می‌برم از اینکه در کنار شما حضور دارم. بی‌تردید شما با تلاش ستودنی که دارید، ما را بیش از پیش به آینده خود و ظهور نسل طلایی برای هندبال ایران امیدوارتر از قبل می‌کنید. حقیقتا من این انرژی مثبت را وقتی بین شما هستم و از نزدیک تمریناتتان را دنبال می کنم، حس می‌کنم.

نایب رییس فدراسیون هندبال ادامه داد: این انرژی مثبت قطعا مسیری دوطرفه و اتفاقی دووجهی است زیرا ما از شما این انرژی را دریافت می‌کنیم و قطعا بدین واسطه به آینده هندبال ایران امیدوارتر از قبل می‌شویم. مطمئن هستیم که شما و تیم نوجوانان آینده و نسل طلایی هندبال ایران هستید. به همین دلیل بسیار امیدواریم که با شما بتوانیم کارهای بزرگی در هندبال قاره آسیا و دنیا انجام داده و با شما بدرخشیم.

حسن پور با تاکید بر این نکته که شما مطمئنا می‌توانید در این شرایط سخت با موفقیت خود مثل یک سرباز درمیدان مسابقه برای کسب موفقیت بجنگید و دل ملت و مردمتان را شاد کنید، بیان کرد: شما برای رسیدن به موفقیت باید مثل یک سرباز درخدمت تیم ملی باشید و در میدان مسابقه برای سربلندی کشور و مردم خود بجنگید و تا نفس آخر برای پیروزی مبارزه کنید. شما می‌توانید در این دوران سخت، دل مردم را شاد کنید و با تلاش بیشتر برای قتح قله‌های افتخار در زمین مسابقه مبارزه کنید. ما هم با تمام توان خود حامی شما هستیم و سعی می‌کنیم بهترین شرایط را برای شما فراهم کنیم تا بی‌دغدغه تمرین کنید و برای رویدادهای مهم بین‌المللی مهیا شوید.


تیم ملی هندبال جوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط