اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3246

نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال: شهر تاریخی شیراز آمادگی میزبانی رویدادهای بین‌المللی بزرگ هندبال را دارد

بین الملل هیئت‌ها

دوشنبه, 03 اردیبهشت 1403 14:41

نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال امکانات میزبانی شیراز از دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا را بسیار خوب و مناسب ارزیابی کرد.

نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال: شهر تاریخی شیراز آمادگی میزبانی رویدادهای بین‌المللی بزرگ هندبال را دارد بزرگنمایی

بدرالذیاب، نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال، در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی فدراسیون هندبال در پایان بازدید چهار روزه از شهر شیراز که میزبان مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیاست، گفت: مهمترین نکته در این سفر مهمان‌نوازی و خونگرمی مردم شهر تاریخی و زیبای شیراز بود که این امر کاملا چشمگیر بود. 

وی افزود: شهر شیراز دارای هتل‌های بسیار خوب با امکانات عالی، فرودگاه بین‌المللی و پروازهای هوایی مناسب با سالن استاندارد مسابقه است. همچنین یکی از مزیت‌های شهر شیراز در برگزاری رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا فاصله بسیار نزدیک سالن تمرین و مسابقه است که باعث عدم اتلاف وقت تیم های شرکت‌کننده می‌شود. 

بدرالذیاب اظهار داشت: قطعا شیراز آمادگی میزبانی از رویدادهای بین‌المللی بسیار بزرگ را دارد و امیدواریم مسابقاتی که در شهریور ماه سال جاری در این شهر برگزار می‌شود با بهترین کیفیت و در سطح استانداردهای بین‌المللی آسیا انجام شود. 

لازم به ذکر است بدرالذیاب به همراه دکتر احمد ابوالیل، مدیر اجرایی کنفدراسیون هندبال آسیا، پس از 4 روز بازدید از امکانات اماکن مختلف شهر شیراز امروز عصر به کویت باز می‌گردند.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط