اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2276

نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال به ایران می‌آید

فدراسیون

چهارشنبه, 13 اردیبهشت 1402 13:04

نمایندگان فدراسیون هندبال آسیا جهت بازدید از امکانات و زیرساختهای برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های هندبال آسیا به ایران سفر می‌کنند.

نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال به ایران می‌آید بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، بنا به اعلام کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون هندبال «بدر محمد ذیاب صالح الذیاب» نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال و نماینده کنفدراسیون هندبال آسیا بهمراه «محمدطالب عبدالغنی» ناظر مسابقات فدراسیون هندبال آسیا فردا، 14 اردیبهشت، برای بررسی و ارزیابی آخرین شرایط میزبانی از بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال باشگاه‌های آسیا به کشورمان سفر می‌کنند.

 کشور جمهوری اسلامی ایران بعد از ۱۹ سال میزبانی هندبال جام باشگاه‌های آسیا را بر عهده گرفته و این این رقابت‌ها از 11 تا 22 خرداد 1402 برگزار می‌شود. تیم فولاد مبارکه سپاهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دو نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات  هستند.




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط