اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1262

ناظر فدراسیون در مسابقات لیگ برتر بانوان: سطح بالایی از کیفیت را در مسابقات شاهد بودیم

بانوان

جمعه, 26 فروردین 1401 01:53

نماینده فدراسیون هندبال در اولین مرحله مسابقات دور برگشت لیگ برتر بانوان می‌گوید مسابقات از نظر کیفی در سطح بالایی به اجرا رسید.

ناظر فدراسیون در مسابقات لیگ برتر بانوان: سطح بالایی از کیفیت را در مسابقات شاهد بودیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، طاهره تواهندنیان نماینده فدراسیون هندبال در اولین دوره مسابقات دور برگشت لیگ برتر در خصوص این مسابقات اظهار کرد: مسابقات با حضور ۸ تیم به میزبانی شاهرود برگزار شد. خوشبختانه مسابقات از نظر کیفی در سطح بالایی به اجرا رسید. تیم‌ها عملکرد خوبی دارند و با تلاش‌ به نتایج خوبی دست یافته‌اند.

وی افزود:  در داوری این دوره، دو کوبل داوری از استان فارس، دو کوبل از اصفهان، یک کوبل از کرمان و یک کوبل از گیلان مسابقات را سوت زدند. به یاری خدا و تلاش همکاران توانستیم تورنمت را بدون مشکل برگزار کنیم و موارد جزئی با مساعدت هیئت هندبال شاهرود رفع شد. از میزبانی شاهرود متشکریم و امیدواریم مسابقات آتی را نیز به بهترین نحو به اجرا برسانیم.

همچنین سرپرست فنی اولین دوره مسابقات دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان می‌گوید: سطح مسابقات بسیار بالا و تشخیص نتیجه بازی‌ها واقعاً سخت بود.

 مریم طهرانی سرپرست فنی اولین مرحله مسابقات دور برگشت لیگ برتر گفت: نسبت به دور قبل سطح بازی‌ها بسیار متفاوت شده بود. سطح بازی‌ها بالا بود به خصوص اینکه ۴ تیم پایین جدول پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشتند. من فکر می کنم این مهم متاثر از پخش‌ شدن بازیکنان تیم‌ ملی در تیم‌های لیگ است.

طهرانی افزود: سطح این دور مسابقات بسیار بالا بود و تشخیص نتیجه بازی‌ها واقعاً سخت بود. میزبانی شاهرود بسیار خوب بود و از هیئت هندبال استان سمنان و اداره کل ورزش و جوانان و همه همکاران برگزاری کمال تشکر را دارم.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط