اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2876

مینا وطن پرست: پیشرفت هندبال بانوان در چند سال اخیر مشهود است/ تنها تیمی هستیم که دوبار پیاپی به مسابقات جهانی می رویم

بانوان گفت‌و‌گو

پنجشنبه, 02 آذر 1402 14:54

کاپیتان تیم ملی هندبال بانوان ایران حضور جوانان در تیم ملی را به فال نیک گرفت.

مینا وطن پرست: پیشرفت هندبال بانوان در چند سال اخیر مشهود است/ تنها تیمی هستیم که دوبار پیاپی به مسابقات جهانی می رویم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مینا وطن پرست، کاپیتان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان با حضور در برنامه " سلام تهران" شبکه ۵ در مورد آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان گفت: همانطور که می دانید ما تنها تیمی هستیم که برای بار دوم و پیاپی به رقابت‌های جهانی می‌رویم در همین راستا دو روز دیگر اردوی متصل به اعزام برگزار می شود. بدن های بازیکنان آماده است و به هماهنگی خوبی هم رسیدیم. چند بازی تدارکاتی پیش رو داریم که برای مسابقات جهانی آماده تر بشویم.

وی درخصوص اضافه شدن بازیکنان جوان به ترکیب تیم ملی نیز بیان کرد: این بازیکنان حضور در رقابت های جهانی را در رده های نوجوانان و جوانان تجربه کرده اند و برای بار دیگر این رویداد بزرگ را از نزدیک می‌بينند که تجربه بسیار خوبی برای آنها خواهد بود.

وطن پرست با اشاره به موفقیت های چند سال اخیر هندبال نیز گفت: من ۲۴ سال است هندبال بازی می کنم اما در این چند سال اخیر به قدری به تورنمنت‌های مختلف اعزام شدم که می‌توانم بگویم کاملا یک زندگی ورزشی داشتم. موفقیت‌های اخیر هندبال نیز مرهون زحمات دکتر پاکدل رئیس فدراسیون هندبال است زیرا وی از جنس هندبال است و زمانی هندبال بازی می کرد بنابراین جنس مشکلات این رشته را می شناسد و برای رفع این مشکلات تلاش های بسیاری کرد که جا دارد از وی به این خاطر تشکر کنم.

کاپیتان تیم‌ملی هندبال بانوان ایران در پایان گفت: حضور حامیان مالی قطعا به پیشرفت هندبال و افزایش کیفیت لیگ هندبال بانوان کمک شایانی خواهد کرد.

تیم ملی هندبال بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط