اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2989
هفته ششم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان

میزبانی مدافع قهرمانی از سپاهان جوان/ مصاف پدیده‌های لیگ در البرز

بانوان مسابقات

پنجشنبه, 07 دی 1402 16:34

هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان فردا آغاز می شود.

میزبانی مدافع قهرمانی از سپاهان جوان/ مصاف پدیده‌های لیگ در البرز بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته ششم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان فردا با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود که در مهمترین دیدار فردا صدرنشین به مصاف البرز می‌رود و سنگ آهن بافق از فولاد سپاهان پذیرایی می‌کند.


فولاد هرمزگان که با 5 پیروزی از 5 بازی ابتدای لیگ در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بانوان قرار دارد، فردا و در هفته ششم مهمان شهدای رزکان البرز است که با سه پیروزی و دو باخت در رده چهارم قرار دارد.

شاگردان مینا خنفری پور در فولاد در هفته‌های ابتدایی لیگ نشان دادند برای قهرمانی پا به لیگ برتر گذاشته‌اند و حریف سرسختی برای تمام تیم‌ها هستند و قصد ندارند به همین زودی صدر را از دست بدهند. باید منتظر ماند و دید که آیا صدرنشین پس از حدود 50 روز که از تعطیلی لیگ می‌گذرد کماکان روی فرم هست یا نه؟


در دیگر دیدار مهم هفته ششم سنگ آهن بافق، مدافع عنوان قهرمانی، میزبان فولاد سپاهان است. بافق هم اکنون با 8 امتیاز از 4 پیروزی خود در پله سوم جدول رده‌بندی ایستاده و تلاش می‌کند فردا در مصاف با سپاهان جمع امتیازات خود را دو رقمی کند. سپاهان نیز که هفته پیش در دیداری معوقه نفت و گاز گچساران را شکست داد، با 6 امتیاز هم امتیاز با شهدای رزکان البرز است اما به دلیل باخت مقابل این تیم در هفته پنجم، در رده پنجم قرار دارد و در دیداری مهم و سخت در بافق یزد، سعی خواهد کرد خود را به نیمه اول جدول برساند.


زاگرس جنوبی کازرون نیز که با یک شکست آن هم در هفته اول مقابل فولاد هرمزگان و کسب 4 پیروزی در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد، به مصاف نفت و گاز گچساران می‌رود و نیم‌نگاهی به دیدار شهدای رزکان البرز – فولاد هرمزگان و سنگ آهن بافق - سپاهان دارد تا با لغزش فولاد و بافق، بتواند به صدر صعود کند اگر بتواند از پس بازیکنان جوان نفت و گاز گچساران برآید.


در آخرین دیدار هفته ششم دو تیم قعرنشین جدول رده‌بندی یعنی شهید چمران لارستان و سنندج به هم دیدار می‌کند. این دو تیم در 5 هفته ابتدایی لیگ نتوانستند امتیازی کسب کنند و به ترتیب در رده‌های هفتم و هشتم جای گرفته‌اند.


برنامه کامل دیدارهای هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان به این شرح است:


شهید چمران لارستان – سنندج
زاگرس جنوبی کازرون – نفت و گاز گچساران
شهدای رزکان البرز – فولاد هرمزگان
سنگ آهن بافق – فولاد مبارکه سپاهان

در جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال بانوان فولاد هرمزگان با 10، زاگرس جنوبی و سنگ آهن بافق با 8 امتیاز بر پله‌های اول تا سوم ایستاده‌اند.


شهدای رزکان البرز و فولاد سپاهان اصفهان با 6، نفت و گاز گچساران با 2 و شهید چمران لارستان و سنندج نیز در رده‌های چهارم تا هشتم جای دارند.


مسابقات هفته ششم لیگ برتر هندبال بانوان فردا، جمعه، 8 دی و از ساعت 11 صبح برگزار می‌شود.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط