اطلاعیه

🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴 مجموعه قوانین و مقررات هندبال سالنی به عنوان آخرین مرجع قوانین فدراسیون هندبال جهانی ترجمه شد 🔴 مجموعه قوانین و مقررات هندبال سالنی در 92 صفحه بصورت فایل پی.دی.اف از سایت فدراسیون هندبال قابل دانلود است 🔴

کد مطلب: 1679

موسوی ملی‌پوش هندبال ایران: ارتباط نزدیک میان بازیکنان و سرمربی تیم ملی وجود دارد / امیدوارم در بین ۱۶ تیم برتر جهان قرار بگیریم

تیم‌های ملی

یکشنبه, 24 مهر 1401 15:05

ملی‌پوش هندبال ایران با اشاره به ارتباط نزدیک و خوب بازیکنان با سرمربی تیم ملی، ابراز امیدواری کرد تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان در میان شانزده تیم برتر جهان باشد.

موسوی ملی‌پوش هندبال ایران: ارتباط نزدیک میان بازیکنان و سرمربی تیم ملی وجود دارد / امیدوارم در بین ۱۶ تیم برتر جهان قرار بگیریم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، سید علیرضا موسوی ملی‌پوش هندبال ایران در جمع خبرنگاران درباره شرایط اردوی تیم ملی هندبال مردان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، اظهار کرد: خوشبختانه اردوی خوبی را سپری کردیم و وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی به خوبی اردو را پیش برد و به هماهنگی خوبی دست یافتیم. امید زیادی داریم که در مسابقات قهرمانی جهان هم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.


لژیونر هندبال ایران افزود: فراموش نکنیم وسلین وویوویچ در زمان خودش یکی از اسطوره‌های دنیای هندبال بوده و توانسته چندین بار عناوین قهرمانی جهان و اروپا را کسب کند. او به خوبی اصول روانشناسی آشناست و ارتباط خوبی با بازیکنان دارد و به نظر من تمامی بازیکنان او را دوست دارند.


موسوی در مورد حریفان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان نیز اظهار کرد: اسپانیا تیم بسیار پر قدرتی است و توانسته چندین بار عنوان قهرمانی جهان و اروپا را کسب کند. شیلی هم چندین دوره در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور داشته و لهستان نیز تیم بسیار خوب و با کیفیتی است. با این حال تمامی تلاش ما رسیدن به جمع شانزده تیم برتر جهان است و این اتفاق دور از دسترس نیست و می‌توانیم به آن دست یابیم.


وی در پایان افزود: شرایط اردو به مرور بهتر خواهد شد. فردا عازم رومانی هستم و در مراحل بعدی به اردوها تیم ملی اضافه خواهم شد.


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط