اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 816
رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا

مهرداد صمصامی: به مرور بازی‌های بهتری را از تیم ملی شاهد خواهید بود / دیدار با عراق حتی از عربستان هم سخت‌تر بود

فدراسیون

شنبه, 02 بهمن 1400 17:10

ملی‌پوش هندبال ایران می‌گوید تیم ملی ترکیبی از جوانان و باتجربه‌هاست و به مروو شاهد بازی‌های بهتری از تیم ملی خواهیم بود.

مهرداد صمصامی: به مرور بازی‌های بهتری را از تیم ملی شاهد خواهید بود / دیدار با عراق حتی از عربستان هم سخت‌تر بود بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مهرداد صمصامی پس از پیروزی تیم ملی هندبال ایران مقابل عراق اظهار کرد: خدا را شاکرم که توانستیم این بازی را هم با پیروزی به پایان برسانیم. دیدار با عراق یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود و حتی به نظرم از بازی مقابل عربستان هم سخت‌تر بود، زیرا عراقی‌ها نشان دادند که تا لحظه آخر می‌جنگند و بازی را رها نمی‌کنند.


وی افزود: با تلاش کادر فنی و دعای خیر مردم و تلاش بازیکنان توانستیم این بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم و برای بازی  بعدی با کویت آماده می‌شویم که یکی از بازی‌های سرنوشت‌ساز ما است و در واقع یکی از بازی‌های سرنوشت دوران هندبالی من است که باید حتما پیروز میدان باشیم تا برای کسب سهمیه جهانی خیالمان راحت باشد و بعد از آن برای سکو بجنگیم.


ملی‌پوش هندبال ایران با اشاره دشواری دیدار ایران با عراق، افزود: عراق امروز خوب بازی کرد و در لحظاتی از بازی یک گل از ما پیش افتاد اما با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم با دفاع بالاتر از منطقه شش متر و دفاع تک‌به‌تک دو بازیکن اصلی آن‌ها بازی را در دست بگیریم و با اختلاف سه گل برنده بشویم.


وی در پایان تصریح کرد: تیم ما ترکیبی از جوان‌ها و باتجربه‌ها است و با تدابیر کادرفنی رفته رفته بازی‌های بهتری را از این تیم شاهد خواهید بود.


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط