اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2806
هندبال انتخابی المپیک پاریس؛

مهران رهنما: با هدف برد به زمین رفتیم/ اشتباهات فردی به دلیل جوان شدن تیممان عامل باخت بود

آقایان گفت‌و‌گو

سه شنبه, 02 آبان 1402 21:59

بازیکن تیم ملی هندبال ایران اشتباهات فردی را دلیل اصلی شکست برابر بحرین عنوان کرد.

مهران رهنما: با هدف برد به زمین رفتیم/ اشتباهات فردی به دلیل جوان شدن تیممان عامل باخت بود بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مهران رهنما بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان مس از شکست برابر بحرین در مرحله مقدماتی انتخابی هندبال المپیک پاریس گفت: بازی امروز را خیلی خوب شروع کردیم و رفته رفته هم خوب پیش رفتیم اما در نیمه اول چند اشتباه فردی داشتیم که باعث شد اختلاف زیاد شود‌.

وی افزود: در نیمه دوم تا دقایق آخر خیلی خوب و منسجم بودیم و حتی اختلاف به یک گل رسید اما باز هم اشتباهات فردی باعث شد این بازی را واگذار کنیم. بالخره تیم جوان است و این اشتباهات اجتناب ناپذیر. 

رهنما ادامه داد: بازی که می توانستیم خیلی خوب پیش برویم را واگذار کردیم. بحرین تیم بزرگی است اما همه بازیکنان با انگیزه خوب و با هدف برد به این بازی رفته بودیم اما در نهایت نشد.

لازم به یادآوری است تیم ملی هندبال ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی مسابقات هندبال انتخابی المپیک پاریس ۲۴-۲۸ نتیجه را به بحرین واگذار کرد.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط