اطلاعیه

🔴 نصب کفپوش استاندارد هندبال Gerflor در تالار هندبال فدراسیون پس از سال‌ها 🔴

کد مطلب: 3499
بازی‌های تدارکاتی ایده‌الی برای آماده‌سازی نوجوانان پشت سر گذاشتیم

مهدی منصوریان: یکدل و یکصدا برای بهترین نتیجه و سهمیه جهانی به اردن می‌رویم

گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 07 شهریور 1403 14:49

مهدی منصوریان، سرپرست تیم هندبال نوجوانان کشورمان که زحمات بسیاری برای آماده‌سازی و هماهنگ شدن این تیم خوش‌آتیه در 16 مرحله اردوی آماده‌سازی متحمل شده است، با تاکید بر اینکه این تیم، تیم آینده‌داری است چون برایش زحمات بسیاری کشیده شده است، امید بسیاری برای کسب بهترین نتیجه در آسیایی اردن و رسیدن به سهمیه جهانی نوجوانان در این دوره از مسابقات دارد.

مهدی منصوریان: یکدل و یکصدا برای بهترین نتیجه و سهمیه جهانی به اردن می‌رویم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مهدی منصوریان، سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در پایان آخرین دیدار تدارکاتی تیم هندبال نوجوانان کشورمان با هندبالیست‌های جوان قبل از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا درخصوص شرایط آمادگی و امیدواری به این نوجوانان آینده‌ساز هندبال ایران معتقد است: خداروشکر از نظر جسمی و روحی و روانی شرایط خوبی داریم. بازیکنان بخاطر حضور در تورنمنت و بازی‌های دوستانه که فدراسیون زحمت تدارک آن را کشید، تجربه خوبی کسب کرده‌اند و شرایط خوبی دارند. قطعا این تیم یکدل و یکصدا جدا از کسب سهمیه مسابقات جهانی می‌تواند روی یکی از سکوهای آسیا هم بایستد.

سرپرست تیم هندبال نوجوانان کشورمان درمورد شرایط مصدومان و آسیب دیده‌های تیم هندبال نوجوانان در آستانه اعزام این تیم به رقابت‌های آسیایی اردن می گوید: علیرضا کمانی در اردوی مجارستان دچار آسیب از ناحیه زانو شد و مجبور شدیم وی را از لیست خط بزنیم اما امیرحسن کرمی تقریبا از بند مصدومیت رها شده و آماده است که به تیم کمک کند.

منصوریان درخاتمه اشاره‌ای هم به شرایط تیم‌ها و آنالیز رقبای مدعی کشورمان در این دوره از رقابت‌های آسیایی نیز دارد: در این چند روز منتهی به اعزام تیم به رقابت‌های قهرمانی آسیا در اردن، فیلم حریفان خود را به خوبی آنالیز کردیم و قطعا کادرفنی برنامه بسیار امیدوارکننده‌ای  برای این بازی‌ها و برتری بر رقبای خود دارد. امیدواریم ان شاءالله که به عنوان سرگروه از مرحله مقدماتی صعود کنیم و در مراحل بعدی هم با کسب بهترین نتیجه صاحب سهمیه جهانی شویم.


تیم ملی هندبال نوجوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط