اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1779

مهدی منصوریان: هندبال می‌تواند در بخش بانوان پیشتاز تمام رشته‌ها باشد / فدراسیون برای باشگاه‌ها انگیزه سرمایه‌گذاری ایجاد کرد

بانوان

دوشنبه, 07 آذر 1401 16:30

مدیرعامل باشگاه سنگ آهن بافق می‌گوید انگیزه‌ای که فدراسیون هندبال برای باشگاه‌ها ایجاد کرده بود، سبب شد که مدیران و کسانی که دلسوز ورزشکاران هستند و نگاهی به ورزش بانوان دارند ترغیب به سرمایه‌گذاری در این بخش شوند.

مهدی منصوریان: هندبال می‌تواند در بخش بانوان پیشتاز تمام رشته‌ها باشد / فدراسیون برای باشگاه‌ها انگیزه سرمایه‌گذاری ایجاد کرد بزرگنمایی

مهدی منصوریان مدیرعامل باشگاه سنگ آهن بافق در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال، درباره کسب پیروزی بانوان هندبالیست ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل هند، ازبکستان و استرالیا و راهیابی به مسابقات قهرمانی جهان برای دومین بار، اظهار کرد: به جامعه ورزش کشور و بانوان غیور و ورزشکار تمام رشته‌های ورزشی به خصوص رشته پرهیجان و پرطرفدار هندبال تبریک عرض می‌کنم. طبق سخنان مقام معظم رهبری، حضور مدیران جوان و کاربلد در فدراسیون‌ها تاثیرگذار بود و از زمانی که در فدراسیون هندبال یک تغییر و تحول عظیم به وجود آمد و حضور علیرضا پاکدل نشات گرفته از یک جوان انقلابی، مدبر و خبره است که از دل رشته هندبال برخواسته بود.


وی افزود: در این سال‌های علیرضا پاکدل به عنوان رئیس فدراسیون زحمات زیادی کشیده و سرمایه‌گذاری خوبی در بخش بانوان که متاسفانه محروم مانده بودند، انجام شد. همچنین باشگاه‌هایی مانند سپاهان، ذوب آهن و باشگاه‌های دیگر و در کنار آن‌ها باشگاه سنگ آهن بافق با سرمایه‌گذاری در بخش بانوان زیر ساخت‌های خوبی را فراهم کردند. علاوه بر این، انگیزه‌ای که فدراسیون برای باشگاه‌ها ایجاد کرده بود، باعث شد که مدیران و کسانی که دلسوز ورزشکاران هستند و نگاهی به ورزش بانوان دارند، ترغیب به سرمایه‌گذاری در این بخش شوند. 


منصوریان افزود: این مسابقات دو پیروزی به همراه داشت، ابتدا کسب سهمیه مسابقات جهانی هندبال بانوان برای دومین بار که افتخار بزرگی برای بانوان در تمام رشته‌های ورزشی است و نشان داد که رشته هندبال می‌تواند در بخش بانوان پیشتاز تمام رشته‌ها باشد. دومین موفقیت در این پیروزی، نشان می‌دهد که نقش زنان در کشور ما همیشه مهم بوده است و مهم خواهد بود.


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق در پایان ابراز امیدواری نمود درخشش هندبال ایران در بخش‌های مختلف به ویژه در بخش بانوان تداوم داشته باشد و بانوان هندبالیست ایران در عرصه‌های بین‌المللی همچنان بدرخشند.

تیم ملی هندبال بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط