اطلاعیه

🔴 نصب کفپوش استاندارد هندبال Gerflor در تالار هندبال فدراسیون پس از سال‌ها 🔴

کد مطلب: 3498
برای درخشش در آسیا 16 مرحله اردوی سخت را پشت سر گذاشتیم

مهدی تیموری: امیدوارم مزد زحماتمان را در اردن بگیریم

گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 07 شهریور 1403 14:37

مهدی تیموری، ملی‌پوش هندبال نوجوان کشورمان که یکی از بازیکنان موثر حاضر در تیم اعزامی به مسابقات آسیایی اردن است، معتقد است تک تک بازیکنان ملی‌پوش هندبال نوجوانان با گذراندن 16 مرحله اردوی آماده‌سازی سخت و تمرینات پرفشار، مهیای درخشش در رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور اردن هستند.

مهدی تیموری: امیدوارم مزد زحماتمان را در اردن بگیریم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال،  مهدی تیموری، بازیکن تیم ملی هندبال نوجوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا درباره احساسش از تجربه نخستین حضور در یک رویداد آسیایی گفت: 16 اردوی سخت را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم مزد تمام این خستگی‌ها را بگیریم و با یک مقام خیلی خوب و ارزشمند به کشور بازگردیم. با خودم قرار گذاشتم اول اینکه به تیم ملی کمک کنم و در وهله دوم عملکرد خوبی از خودم به جا بگذارم.

تیموری درخصوص ارزیابی تیم‌های مدعی حاضر در این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا تاکید دارد: هر چند کویت، بحرین، کره جنوبی و ژاپن سخت‌ترین حریفان ما در قهرمانی آسیا هستند. اما خداروشکر کادرفنی و بخصوص آنالیزور تیم آنالیزهای خوبی از این تیم‌ها انجام دادند و امیدوارم با همت بچه‌ها مقابل این حریفان خوب ظاهر شویم.

هندبالیست خوش‌آتیه ملی‌پوش کشورمان در پایان میگوید: ما 3 اردوی خوب از همه نظر در خارج از کشور داشتیم که آخرین آن در مجارستان بسیار از نظر بدنی، فنی و انگیزه‌ای برای ما خوب بود. امیدوارم هستیم و هم قسم شدیم که اولین و آخرین تلاش ما برای قهرمانی باشد. هر چند بچه‌ها کمی خسته هستند به هر حال مدت زیادی است که در اردو هستیم ولی خداروشکر کم کم آماده اعزام می‌شویم و امیدوارم خیلی پرانگیزه در این دوره از مسابقات حاضر شویم.


تیم ملی هندبال نوجوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط