اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 43

مهاجران اراک، در رده نخست مسابقات هندبال 5 نفره

مسابقات همگانی

شنبه, 19 تیر 1400 23:34

مهاجران اراک عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات هندبال 5 نفره رده سنی نوجوانان در گروه «ب» را از آن خود کرد.

مهاجران اراک، در رده نخست مسابقات هندبال 5 نفره بزرگنمایی

IRIHF:

مهاجران اراک عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات هندبال 5 نفره رده سنی نوجوانان در گروه «ب» را از آن خود کرد. 

نخستین دوره مسابقات هندبال 5 نفره رده سنی نوجوانان در دو گروه «الف» و «ب» و به میزبانی دو شهر پاسارگاد و اراک روز گذشته به پایان رسید و طی آن در گروه «ب» نماینده میزبان یعنی تیم مهاجران اراک با پیروزی بر اسپاد بابل مازندران روی سکوی قهرمانی ایستاد. 

همچنین در دیدار رده بندی نیز قروه درجزین همدان با شکست حریف خود، سیمان غرب آسیا تربت جام عنوان سومی را به دست آورد. کاپ اخلاق نیز به تیم هیات هندبال اراک اهدا شد. 

همچنین در مسابقات گروه الف نیز که در پاسارگاد برگزار شد، تیم های فیروزآباد فارس، بافق یزد و ولیعصر کرمان در رده های اول تا سوم ایستادند.

 گفتنی است اولین دوره مسابقات هندبال ۵ نفره رده سنی نوجوانان توسط کمیته همگانی فدراسیون هندبال با همکاری هیات هندبال استان فارس (گروه الف) و استان اراک (گروه ب) از ۱۶ تیرماه آغاز شد و روز گذشته، 18 تیر، با انجام دیدارهای نهایی و رده بندی به پایان رسید.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط