اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 3639
سومین دوره مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی نوجوانان آسیا؛

ملی‌پوشان هندبال ساحلی نوجوان ایران در ایستگاه آخر/ تکرار عنوان قهرمانی آسیا در گرو شکست تایلند میزبان

آقایان ساحلی

چهارشنبه, 02 آبان 1403 15:31

ملی‌پوشان هندبال ساحلی پس از کسب سهمیه مسابقات جهانی، فردا برای تکرار قهرمانی خود در قاره کهن به مصاف تایلند می‌روند.

ملی‌پوشان هندبال ساحلی نوجوان ایران در ایستگاه آخر/ تکرار عنوان قهرمانی آسیا در گرو شکست تایلند میزبان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران فردا، جمعه، 4 آبان، در آخرین و مهمترین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا باید به مصاف تیم دوم جدول رده‌بندی یعنی تایلند برود. 

ملی‌پوشان هندبال کشورمان هم اکنون با 10 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند و تنها یک بازی دیگر برای رسیدن به سکوی نخست آسیا در پیش دارند. تایلند هم با 8 امتیاز و 4 برد و یک باخت در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و همین امر بر حساسیت این دیدار می‌افزاید. 

تیم‌های ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران و تایلند یکبار مدال طلای آسیا را به دست آورده‌اند و بازی فردا از این نظر می‌تواند تقابل دو قهرمان تلقی شود. ایران در سال 2022 در رقابت‌های قهرمانی آسیا که در تهران برگزار شد عنوان قهرمانی را به دست آورد و تایلند نیز در نخستین دوره این رقابت‌ها که در سال 2016 در شهر پاتایای این کشور برگزار شد، روی سکوی نخست ایستاد. 

تیم ملی کشورمان که سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهانی که سال 2025 در تونس برگزار خواهد شد را به دست آورده  است، در دوره قبلی این رقابت‌ها که در یونان برگزار شد عنوان سومی را به دست آورد تا تنها مدال جهانی هندبال کشورمان را به نام خود بزند. 

مصاف تیم‌های ملی ایران و تایلند روز جمعه، 4 آبان، از ساعت ۹:۰۰ صبح به وقت کشورمان آغاز می‌شود. 

 سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان تونس 2025 چهارم آبان ماه به کار خود پایان می‌دهد. 



اخبار مرتبط