اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2939
بیست و ششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان- دانمارک؛

ملی پوشان هندبال بانوان در یک بازی نزدیک نتیجه را به قزاقستان واگذار کردند

بانوان

دوشنبه, 20 آذر 1402 19:35

تیم ملی هندبال کشورمان آخرین بازی مرحله گروهی پرزیدنت کاپ را به حریف قدیمی خود واگذار کرد.

ملی پوشان هندبال بانوان در یک بازی نزدیک نتیجه را به قزاقستان واگذار کردند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، عصر امروز تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در آخرین بازی مرحله گروهی پرزیدنت کاپ مقابل قزاقستان به میدان رفت و در پایان این دیدار را ۲۹-۳۳ واگذار کرد.

ملی پوشان در نیمه اول این دیدار بازی خوب و نزدیکی با تیم قزاقستان به نمایش گذاشتند در حالی که اکثر بازی امتیازات بسیار نزدیک دنبال میشد. در این دیدار بانوان ملی پوش هندبال نسبت به دیدارهای گذشته عملکرد خوبی داشتند ولی بازیکنان با تجربه قزاقستان این نیمه را با موفقیت به اتمام رساندند. در نیمه دوم عملکرد فاطمه خلیلی و سیوهای عالی این بازیکن در کنار ماشین گلزنی فاطمه مریخ و نسترن فراهانی ایران را به پیروزی در این دیدار مقابل تیم با تجربه حریف امیدوار کرد ولی در این دیدار نزدیک و پایاپای اگر دقت در ضربات آخر بیشتر بود، گل های بیشتری به اسم ایران به ثبت و نتیجه به سود بانوان ایران زمین به پایان می رسید.

فاطمه مریخ با ۱۱ گل و نسترن گودزری با ۸ گل برترین گلزنان ایران بودند.

سایر گل های ایران توسط حدیث نوروزی، عطیه شهسواری، مهربان بدوی و آرزو کیانی آرا به ثمر رسید.

فاطمه مریخ ستاره جوان هندبال ایران هت تریک کرد و در پایان این دیدار بار دیگر عنوان برترین بازیکن زمین را کسب کرد.

ملی پوشان آخرین دیدار خود را مقابل تیم‌ چهارم گروه اول پرزیدنت کاپ برگزار می کنند که یکی از تیم های پاراگوئه و یا گرینلند است. این دو تیم امشب از ساعت ۲۳ به دقت کشورمان با یکدیگر دیدار می کنند.

تیم ملی هندبال بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط