اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1051

ملی پوش هندبال جوانان دختر ایران: آنالیز خوبی از هند داشتیم / به دنبال سهمیه جهانی هستیم

بانوان

پنجشنبه, 19 اسفند 1400 14:41

ملی پوش هندبال جوانان دختر ایران آنالیز بسیار خوب هند و اجرای دقیق برنامه های کادر فنی را عامل پیروزی مقابل هند عنوان کرد

ملی پوش هندبال جوانان دختر ایران: آنالیز خوبی از هند داشتیم / به دنبال سهمیه جهانی هستیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، الناز یارمحمد توسکی پس از پیروزی ایران مقابل هند در رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی قزاقستان اظهار کرد: تیم ملی هند تیم خوبی بود و پیش از این موفق به شکست ازبکستان شده بود در قامت یک مدعی ظاهر شد.


وی افزود: برای بازی امروز کادر فنی تیم هند را به خوبی آنالیز کرده بود و ما هم برنامه های کادر فنی را اجرا کردیم. از عملکرد خودم راضی هستم و در شرایط حساس از دروازه به خوبی حفاظت کردم و امیدوارم در ادامه هم همینطور آماده باشم.

ملی پوش هندبال جوانان دختر ایران در پایان خاطر نشان کرد: بازی بعدی ما مقابل با تایلند است. اتایلند، تیم خوبی است و بازیکنان با هوشی دارد اما با تلاش و کار گروهی و برنامه ریزی کادر فنی این تیم را هم شکست می دهیم و در نهایت به سهمیه جهانی می‌رسیم. فقط دنبال مدال نیستیم بلکه دنبال کسب جهانی  هستیم.

تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط