اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2477

ملکی: دفاع شناور چین تایپه باعث شکست دختران جوان شد/ امیدوار به کسب سهمیه جهانی هستیم

بانوان

دوشنبه, 12 تیر 1402 09:08

کارشناس و مربی هندبال ایران شتاب‌زدگی در اجرای حملات سازمان‌یافته و همچنین دفاع شناور و هماهنگ حریف را دلایل اصلی شکست تیم ملی هندبال جوانان دختر مقابل چین تایپه عنوان کرد.

ملکی: دفاع شناور چین تایپه باعث شکست دختران جوان شد/ امیدوار به کسب سهمیه جهانی هستیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مژگان ملکی، کارشناس و مربی هندبال ایران در خصوص بازی روز گذشته تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران مقابل چین تایپه گفت: متاسفانه در بازی روز گذشته مقابل چین تایپه ما شاهد انسجام تیمی لازم از بازیکنان نبودیم طوری که از شروع بازی بسیار پراشتباه ظاهر شدند به عنوان مثال درشروع بازی ۳ حمله آغازین تیم تایپه منجر به پنالتی شد و حریف با ایجاد اختلاف از ابتدای بازی به کار خود ادامه داد.

وی افزود: در روند بازی نیز عجله در اجرای حرکات و عدم استفاده از تایمینگ حمله سازمان‌یافته باعث عدم موفقیت درحمله تیمی ملی پوشان بود البته فرصت‌های حمله تیم ایران مغلوب دفاع شناور و هماهنگ تیم تایپه می‌شد.

ملکی ادامه داد: در مجموع تیم جوانان دختر ایران تیمی با پتانسیل بالا و توانمندی است که با همین وضعیت درجدول امیدواریم سهمیه جهانی را کسب کند و شرایط خود را برای حضور در مسابقات جهانی تغییر خواهد داد. با توجه به شناختی که شخصا از تیم جوانان ایران دارم، این تیم در همه ابعاد توانمند است و انتظار کسب سکوی آسیایی از این تیم توقع به جا و منطقی هست چرا که بازیکنان این تیم قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارند. 

مربی هندبال کشور با قدردانی از  از مجموعه فدراسیون و همچنین کادر فنی تیم ملی جوانان گفت: آرزوی موفقیت و پیروزی برای تیم در ادامه رقابت‌ها دارم و امیدوارم باکسب سهمیه این مسابقات را به پایان برسانند. 

لازم به یادآوری است تیم ملی جوانان دختر ایران در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا روز گذشته مقابل چین تایپه با نتیجه 18 -28 تن به شکست داد.


تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط